Helt ok dag ;)

ojojoj vilken dag!

Dagen inleddes med besök hos siss innan ja begav mej till jobbet.. även idag va det ju galet varmt, sweet! Känns att man vart ute hela dagen tillsammans med huliganerna. Efter jobbet handlade ja mat, tränade på loket (mage, typ 200 situps på bosuboll, 30 min rask promenad på löpbandet och avslutade med 30 min intenssiv spinning) o efter loket körde ja hem o duschade,  tvättade, bäddade rent, städade o lagade mat.. Fullt upp som vanligt :) Idag fick det bli honungsmarinerad fläskytterfilé, fullkorns cousecouse o en frisk sallad (cashew nötter, jordgubbar, oliver, blandsallad o fetaost)... like it or not men ja älskade det....

Nu kan jag säga att det är galet skönt att ligga på soffan :) Ikväll får jag en nattgäst, mami! Hon ska nämligen upp supertidigt för att sedan ta flyget till Sthlm med jobbet. Givetvis är hon välkommen till my place ;) <3 Allt för sina nära o kära <3

OMG imorgon ska ja till the bloodsuckers kl 08.15 i morgon, fint d! haha... Här delar ja minsann med mej, generöst va?! Ska äta o dricka möe så ja slipper bli vimsigare än va jag redan är hehe! Kommer bli en lugn fredag, hoppar över träningen imorgon, vill inte riskera att falla ihop ;) Tränade ändå hårt idag, så klapp på axeln! Hoppas att ni haft en fin dag i värmen. Massa värme o kärlek <3

Puss o kramisar <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0