Fullt ös

Idag har det verkligen vart fullt ös, ovanligt?! Drack kaffe kl 9.00 på trappan tillsammans med familjen Nordström. Efter kaffet stack ja upp till familjen addams för att göra mina sysslor som ja lovat att hjälpa till med. Det blev 3 rabatter av 4, kan säga att d tog säkert 5 h o då hade ja räknat bort middagen. Tror ni man är lagom trött i kroppen!?svar ja :) min vänsterhand är alldeles sliten haha ont i knogarna o ut i fingrarna, får ta d chill :)

När ja va klar med allt slit tog jag mig en promenix ner till Nordströms igen, där hade martin påbörjat med att bygga ett insiktsskydd, blev riktigt fint! Han satte även upp en fin landterna på väggen, snacka om mysbelysning. :) även vart en lifeguard medan siss badade, vill ju inte att babylove ska halka, så i med halkskydd :) blev även lite syskonsnack, trevligt med kvalitetstid <3.

Imorgon ska ja hjälpa siss med att plocka vidare med allt, även sola. På kvällen åker jag nog hem till min lilla lya för att ladda batterierna :)

Nu ska vi elda lite o unna oss lite gotte, hoppas ni haft d kanon idag i det underbara vädret?! Solbrända o glada? Puss o gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0