:)

Dagen inleddes med att vakna runt 06.30, kl 07.00 anlände min kära syster till min lägenhet. Hon vaknade då in i mitt sovrum o kröp ner för att sova lite, men jag då!? Pratade lite med henne o sen gav jag upp... försökte somna om men det va inte så enkelt.. 5 min sen drog siss igång sågverket.. hehe då bestämde ja mig för att gå upp o göra lite frulle, scones, kiwi, juice o tända ljus.. mm inte en fel start på dagen va?! Skämmer bort min älskade siss <3 När klockan närmade sej 10.00 åkte ja ut till elgiganten för att fixa ett minneskort så ja kunde använda min leksak.. Jobbade ett par timmar, sedan på eftermiddagen innan ja körde runt o fotade lite här o var på ön... :) Här kommer några mysiga bilder... Imorgon ska det arbetas hos mina underbara Nordströms o sen fota lite då o då.. <3


       
 
    



Puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Roligt med en ny bra kamera.. ska också köpa mig en efter sommarn..

2012-05-15 @ 00:11:00
Postat av: Anonym

Sweet! Do it :)

2012-05-15 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0