burned

Japp känner mej aningen bränd för tillfället.. kan väl konstatera att solen tagit ganska bra på mej :) Tusan va gytt! Idag när jag vaknade drog ja igång en kaffelaffe o gröt för att sedan äta frulle tillsammans med min älskade syster.. vi satte oss på trappan o bara njöt av värmen som då började komma fram. Ja drog ta mej tusan på mig bikiniöverdel, allt för att få lite bränna, passade på att slita upp lite ogräs i rabatterna.. tror ni ja blev lite bränd då? japp! sweet! När ja va klar med det projektet la ja mej på baksidan o stekte, bokstavligen stekte.. hehe tyckte att ja va värd det efter ett par dagars slit. När siss o jag låg där låg vi o spånade lite vad man kunde göra med baksidan... terass med pool lutar det mot nu :) Martin ska nu börja skissa på det, han va faktiskt duktigt sugen på det.. men en sak i taget! Kan inte hinna med allt på en gång, även om man vill.. Tänk om man hade kunnat knäppa med fingrarna så att sakarna hade vart på sin plats. :) När martin berättade sin version på det hela satt ida o ja med huve på sne o bara njöt haha!

Tack älskade Herr o Fru Nordström för ett par fantastiska dagar tillsammans med er! Just love the palats! <3 Massa kramar o kärlek till familjen <3

Lämnade paradiset nu ikväll för att komma hem till min lilla lya.. borta bra men hemma bäst.. Här är det lugnt o skönt o ingen som kör med mej ;) Typ Emma! Emma! Gör det.. gör det! nästan så man kan dra en jämförelse till ASKUNGEN! hehehe eller hur!? Känns som ja hunnit med hur möe som helst nu när man vart "långledig", gytt! Det första jag gjorde när ja kom hem va att duscha o dra på mej slappekläderna, sen dra igång en maskin tvätt o bara chilledilla. Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förrän vid lunch, funderar på om ja ska köpa ett par frallor o åka hem till siss innan ja börjar jobba.. Soppa o frallor kanske, hinner nämligen inte äta nått vettigt innan ja börjar jobba... why not?! :)

Hur har er dag varit?! Stekt nått kanske? Imorgon ska det bli precis lika skönt, wihooo.. Ska va ute med alla underbara kids <3 Saknat dem allihop, trollungar! Efter jobbet blir det loket för att kötta lite, ska även handla lite grann. Nu ska ja kolla på "Death race"..

Massa soliga hälsningar från en vidbränd rackare! Puss o kramisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0