bästa som hänt mej!

Idag har ja vart hur trött som helst... natten mellan söndagen till måndagen va den längsta natten på hur länge som helst. Ida o Martin åkte nämligen in till mej o sov här.. eller sov o sov.. Min underbara syster gick av och an i lägenheten, hur lätt är det att somna då?! Ingen sömn den natten.. de gick nämligen åka in till förlossningen.. Bebis på gång! De åkte in runt 02.15 eller nått för att ha allt under kontroll... värkar till förbannelser osv.. Efter de hade lämnat mej där i lägenheten va det lögn i h*vete att somna :) ja låg på helspänd hela natten o morgonen. ingen bebis..

När klockan blev 08.00 begav jag mig bort till Jag gick till vårdventralen för att kolla upp mina bekymmer.. Snacka om utredning.. trött som ett apskaft va ja när ja kom innanför dörrarna iaf.. där va det 1 mille pensionärer och jag.. hmm vem lider av vad gick tankarna... Men de flesta tankarna gick till Ida och Martin!
De kollade lungorna, halsen, öronen, gjorde ett EKG, massa blodprov för att få reda på varför ja har lågt blodvärde och de passade även på ett ta allergitest.. bläääää! ahh inga roliga undersökningar, men men nu är det gjort och nu är det bara att invänta svar...

Nu säger jag bara.. Nu har ja fått en ny titel: "Moster Emma", Agnes, du är det bästa som hänt mej! ahhhhhhhh att du är, du gjorde min dag älskade lilla Agnes! Bebis har idag kommit till världen.. välkommen ut babygirl, vi har väntat så länge på dej.. mosters lilla skatt! Jag trodde inte mina öron när Martin ringde mig på kvällsmötet idag på jobbet. "Det blev en flicka! Agnes! Hon ligger förtillfället på mitt bröst och vilar..." Jag ville nästan börja lipa, mina känslor kunde ja knappt styra över! Så många månader jag pratat, klappat, sjungt och myst med magen och idag kom du! Herre gud! När min kära syster hade ork att prata i tfn blev jag alldeles rörd, i bakgrunden kunde jag höra Agnes "prata".. piip piip, u know! Imorgon min lilla skatt ska moster Emma komma och hälsa på dej <3 Du är det bästaste som hänt mej och då ljuger jag inte, att en sådan liten parvel kan göra mej så lycklig! Precis va jag behövde! "Agge" du kommer vara välkommen till moster precis när du vill och imorgon sker vårt första möte <3 Längtar tills jag jobbat klart imorgon för då ska ja banne mej skynda mej hem för att åka o hälsa på dej dockan! Kvalitetstid babylove <3 Ska lära dej allt och lite till! Så underbart att se din papi och mami så lyckliga! Bästa som hänt oss alla (fam addams).. Tänk "Agge" när du, jag och mamma(ida) fyller år, vilka kalas vi kommer ha...

Ida du är världens bästa syster som sett till att denna vackra docka tittat ut! Du är en riktig kämpe! En perfekt mamma! Ni är världens bästa föräldrar! "Störst av allt är kärleken... " ah som fan! Agnes är ett fint exempel på det, så mycket värme och kärlek det finns i denna familj får man bannemej leta efter <3 Grattis Ida och Martin till mosters största lycka <3 Agnes.. du va lätt värd all min vakna tid mellan söndagen till idag <3    


Agnes Ida Marie Nordström (kl:17.36)
längd: 51 cm (lång tösa bit) 
Vikt: 3535 gram



Så galet lik din pappa är du Agnes <3 Den första bilden ja såg på dej kunde ja minsann se att du fått mammas lilla söta potatisnäsa :)  lika så din rösten i tfn hehe.. Denna ljuva stämma :) Grattis kära syster på födelse-dagen :)
Agnes här har du din käraste moster, trött men otroligt glad redan kl 07.00 :)

 

Grattis på födelsedagen kära syster och Grattis familjen Nordström till "Agge".
Bästaste dagen hittils <3 Massa värme och kärlek <3 Puss o kramis/ Moster Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0