redo!?

Då va allt packat! Känner jag mej redo då?!

Vaknade 7.30, mami kom inom för att önska lycka till o gav mej givetvis lite färdkost, här ska vi inte svälta :) Har även hunnit städa min lya lite grann, Ida och Martin ska sova här medan ja e borta... då får lilla busAlice sällskap :) hehe misstänker att siss o martin kommer få sällskap i sängen hehe <3 mjau!

Kan säga att det är äckelväder ute idag me, dimman ligger tät över stan.. urk! Hoppas att det blir finare! Även idag känner ja mej lite smått omotiverad inför bussresan... bläääää! Kommer säkert få sitta i mitten av bussen, längst ut mot dörren.. ja vill helst sitta långt bak i min egna lilla bubbla o lyssna på musik o bara få tagga, det är så ja brukar göra... Nu ska ja inte måla fan på väggen innan vi åkt.. hehe.. Nu ska ja sluta vara negativt inställd till denna dag.. har en liten smygande känsla som blir allt mer goare.. har fått en ganska bra magkänsla inför morgondagen, hoppas den håller i sej. Känner mej på nog rätt redo att möta helgs uppgift o ju närmare jag närmar mig målet blir allt mer taggad... bara att tuta och köra!

Längtar såååå möe till hotellet, då blir det slappe på hög nivå, ska typ låsa in mej o bara få va :) Kommer hålla er uppdaterade under dagen/helgen :) Hoppas ni får en kanonbra helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0