Helt ok faktiskt :)

Idag har det inte hänt nått speciellt.. Jobbade eftermiddagen som ja skulle göra, shit va snäll ja e som täcker upp :) Efter jobbet åkte ja in till stan för att skjuta lite granna... redan på färjan in till stan kände ja mej galet omotiverad, omotiverad till precis allting. När ja väl kom ner i hallen va det jag och 3 pers till, sen... rasslade det fan till så det sjög om det.. Jag hade ställt mej långt bort för att få vara ifred så ja kan konsentrera mej, men det va ju själva... morr! ahhh tuppjuck! Varför ska alla va så satans nyfikna, låt mej va.. Det va alltså hur många ungar som helst, alla va ju givetvis nybörjare... känns ju sjukt tryggt när när de skjuter i plåten som ligger 1 dm från pricken... de siktar på min tävla, vilket gör mej nervös.. va fan är de blinda eller !? Ohhhh föräldrar som inte kan låta ungarna få va, utan ska stå och gapa bakom, vid sidan om mej och till o me stöta till o bara säga "OOoops".. Ja la ner geväret flertal gånger och suckade och glodde argt på personen ifråga... de backade  och satte sej istället på en stol.. men va fan tänker "tränarna"... ohh aldrig mer att ja ska gå ner o träna på onsdagseftermiddagen/kvällen.. Imorgon ska ja ner igen och träna.. Hoppas isf det är några skyttekompisar som är där eller en förening som man känner till. :)

Efter träningen körde ja hem och då hade mina kort anlänt i brevinkastet :) Kort på mina älskade vänner och familjen addams :) Planen är att ja ska sätta in de fina korten i nån fräck ram o sätta upp mina gobitar.. Känner dock att det hade vart fint med en ram med lite olika storlekar, en frän ram.. :) eller om man placerar runt lite svarta ramar lite ostrukturerat :) Kommer bli fräckt!! Detta är några av bilderna som dök upp :)



Passade även på att baka lite granna, blev muffins... smaskens.. fick bli så pass möe att ja kunde frysa in hälften ;) Medan de smarriga muffinsen va i ugnen dammsög jag och plockade undan lite i lyan.. Kände mej nästan som en liten hemmafru, tsss en hemmafru till sej själv... inte illa pinkat.

    

De smarriga muffinsen, det stora smilet, sen kom bagaren/städtanten fram... hört att det e bra att ha håret uppsatt när man är i köket... :) Alice ser galet sugen ut på alla mina muffins som ligger o svalnar på spisen :) <3

Nu ligger ja som vanligt i soffan och häckar, ligger o kollar på fuskbyggarna.. va fan man blir ju helt galen av att glo på sånna program. hur tänker folk egentligen.. morr! Ohh hetsar upp mej för ingenting, inte bra för hjärtat detta moahaha... Ska sluta bry mej om andras problem o bry mej om mej själv destå mer :) Smart va!? låter som en bra plan. Hur har er dag vatt? bra hoppas jag !? Tycker att min dag faktiskt har varit helt ok trots lite småsaker som stört mej ;) *Tsss* Massa kärlek till er.. Puss o gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0