"mys-onsdag"

Tjabba! Dagen inleddes med lite oro i min lilla mage... Min kära syster åkte in till dok tillsammans med Martin.. tänkte ohh no vad är det nu!? Men det va ingen fara med bebbe eller siss... mest oro.. *pust*.

På jobbet har allt varit kanon :) Blev en liten utflykt tillsammans med barnen, alltid lika roligt! Även denna gången såg vi en överkörd groda, men denna va inte platt utan såg "levande" ut. Alla ungarna ställde sej i ring och sa:
barn: - Titta en död groda!
personal: - Ja det är inte sant, även denna veckan lyckades en groda bli överkörd.
barn: - Nej! Titta, den är inte död, den har ögonen öppna.. undra om den ser på oss?! (ögonen va öppna). 
persona: - Vi får se om den e kvar när vi kommer tillbaka.
(en unge stannar kvar vid grodan medan resterande började gå)
barnet: - Varför slickar grodan på sanden? Hallå! Grodan slickar på sanden, blää!

Dagen har alltså bjudit på massa skratt, trots min lilla oro för my one and only siss <3
Efter jobbet körde ja hem raska vägen till siss för att kolla hur läget va. Kramar, pussar, skratt och gråt förekom medan vi satt och pratade. Vi kom fram till att det mest va oro i kroppen, både babylove och siss mådde bra enligt doktorn. Nu är både jag och siss lättade, mest jag :) Hon är mitt allt, eller det är ni allihop! <3 Men det är en speciell känsla man får när det händer en nära person något. Hoppas på att familjen Månsson&Nordström får sova bättre denna natten.

Detta blev resultatet av vårt (mitt) bakande medan min kära syster vilade, passade även på att städa o lite sånt till henne ;)

Sugen någon?!

 

Babylove o min älskade syster <3



Puss och Gull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0