Lång dag...

Jaha va ska man säga.. Överlevde en utav de långa dagarna på jobbet o fler kommer det att bli. Kan säga att när jag tog rast va det inte lånt ifrån att ja somnade.. men lyckades hålla mej vaken.. gick upp 05.30 ist för 05.45 :) en kvart hit o dit hehe :) Natten va väldigt orolig.. ohh det är ju galet jobbigt att försöka sova när man ligger o snurrar o inte kommer till ro. Hoppas på att man somnar lättare inatt, för imorgon blir det uppstigning samma tid som idag :) För att piggna till i morse drog ja igång lite musik medan ja gjorde mej lite iordning, hur trevligt är det inte då med att börja dagen med lite "shake" o ett leende!? Alice glodde lite knas på mej o somnade sedan om, trodde säkert att ja slagit i huve eller så har hon blivit van att :) mmmhm!

Inte en jävla kotte som typ är vaken i stan när man ska köra till färjan :) Kändes nästan lite sådär mysigt, lugnt och fint :) Ställde mej med bilen nere vid färjan och lyssnade lite till på musik. herre gud hur skulle d vatt utan musik :)

Efter jobbet körde jag direkt till loket för att köra hårt.. Idag blev det totalt 1h på löpbandet (promenix med lutning) svettigt värre! Sen fick det bli armar och rygg... Efter att ha vart där ett bra tag körde ja hem o tvättade och packade väskan inför morgondagen :) Imorgon blir det ju bakstuga hemma hos min kära syster <3 Ska nog tusan ta med mej "fulförklädet" för att skoja med siss :) Ska bli helt underbart att få sluta tidigt imorgon *ler*.

Waaah, varför ska det vara så svårt att få den perfekta magen.. när ska man bli nöjd? Egentligen borde man vara nöjd med den man är, eller hur!? hehe sommaren närmar sig... När ja blundar o ser stranden framför mig går jag med sakta steg närmre och närmre.. Stranden VS vassen.. vägskäl!? Kan säga att när sommaren väl e här kommer jag fömodligen släppa alla hämningar o bara va :) Hoppas er form inför beach2012 är ok :) Våren och sommaren, ja säger bara.. bring it on! Detta är dagsläget på formen...

 

Läggdax snart, så ja orkar upp tidigt i morgon.. ska bara kolla klart på desperate housewives.. sen blir det hopp i säng. Sov gott <3 Puss o kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0