Skönt!

Ahhh det va så galet skönt att komma ner till loket igen o få träna! Idag köttades det armar och mage :) Känns som ja tränat som den största onion i staun. Totalt promenixat 1 mil, varav att 6km av dem va med barnvagn(på jobbet) och 200 situps när ja kom hem (blandad kompott). mmmhm hoppas o tror starkt på att det kommer ge resultat till "sommarformen" som man går o längtar efter :) *tss*. Känns så skönt ska ni veta i hela mej idag ;) sken upp som en sol när ja kom innanför lokets dörrar, som en jävla ko på grönbete! hopp, skutt o så kör vi :)Fick även bli en del fniss och kanske rent av idiotskratt tillsammans med Cissi (kompis som jobbet på loket). En annan skön sak är att ja fått galen träningsvärk efter min hemmaträning, hmm core då! Weeei, då vet man att man gör helt rätt :)

Det finns givetvis möe saker som e galet sköna... en annan skön sak people är att det är fredag imorgon, wihooo! Visst, även om man jobbar hela långa dagen o har stängning på förskolan så ser man ändå fram emot dagen... Det är ju full fart mot helgen och eventuell sovmorgon hela långa helgen. :)

Imorgon kväll skall ja o martina göra mat tillsammans och ha en allmän slappekväll till film o lite sånt , lätt värda det! Yeah att vi är! På lördagen sen fyller min underbara mami år, wihoo då blir det kalaus! :) <3 Känner på mej att det kommer bli en helt okej helg, som ska njutas av...

Nu ska ja dra igång en maskin tvätt och duscha medan min hemmalagade fullkornspaj står och svalnar... mmm.. Lite den där känslan.. "Jag vill ha mat, jag vill ha mat..." magen bara skriker efter nått smarre o den ska få va den orkar :) Hoppas er dag har vatt lika skön som min.. Love!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0