Just married!

Nej nej nej det är inte jag som har gått o gift mej.. utan min älskade syster och Martin! Helt underbara.. Bröllopet va lite sådär hemligt innan men nu är det officiellt för samtliga. Nu mera heter dem Herr och Fru Nordström.. Känns nästan helt overkligt att min älskade syster har gått o gift sej, bara sådär :) <3 Men de gjorde helt rätt... massa lycka och kärlek till er! Jag fick vara vittne för min älskade syster och Nisse fick vara vittne för Martin.. Kan säga att vigseln gick undan ;) Massa foton togs på världens underbaraste <3 Efter allt gick vi och käkade och hade trevligt. Körde en runda med bilen för att sedan köra ner till färjan och åka hem. Snygga vigselbilder skall tas nästa v.. Mys <3

Även denna veckan har man jobbat sjukt långa dagar... Idag fick jag för en gång skulle sluta lite tidigare.. varje fredag slutar jag ju oftast 17.15.. va hinner man göra efter det liksom? hmm Nada.. Då är man ju vanligtvis helt slut i både knoppen o kroppen ;) idag räddade A mej... för en gång skull tänkte hon på någon annan än sig själv.. *kors i taket* 1h tidigare.. mmm skönt! Hade dock 3 barn när ja cyklade hem, vem reder inte det själv liksom !?

Nu när ja vart husvakt här ute ett tag har ja ju haft med mej Alison! OMG.. Om hon inte springer runt som ett jihu medan ja rensar rabatterna, så är hon längst upp i farmors päronträd eller uppe på hustaket.. Alltså shit.. tror ni ha fått några nervösa sammanbrott då? kan hända.. kan hända.. När hon e inomhus springer hon me runt eller gått o gömt sej.. en kväll letade ja som fan efter henne, både på övervåningen o bottenplan :) Hittade henne inte.. men när ja duschat o lagt mej i sängen så kom hon minsann nertassande från övervåningen med svansen högt.. gottade ner sej i sängen och kelade lite med mej.. där låg ja som en jävla fågelholk o fattade nada.. men andades ändå ut för att hon kommit fram :) älskade lilla misefis <3


Alltid redo...

OMG kan ni fatta att ja knappt tränat denna vecka.. 1 dag! 1 dag.. tror ni ja gått i taket.. Ikväll ska ja åka in till staun för att kolla läget i min lilla lya :) Förhoppningsvis kommer ja sova ut.. alltså det har varit helt sjukt denna vecka som vart.. vaknat mellan 6-7 på morgonen varje jädra dag.. så nu hoppas ja på att jag iallafall får sova till 9 eller nått.. Imorgon ska ja jädra till loket o kötta.. kommer bli helt underbart.. sen får man se vad som sker till helgen.. vad har ni för planer? Kanske att ja kommer hänga lite med fru Norström fd Månsson :)

  
Jag på väg till vigsel.. blåsten pajade frillan lite... Lite outfit...

Ida & Martin Nordström 2012-03-29 <3

 


Kommentarer
Postat av: J

Det ser ut som en gul anka en sidan av tutten, men orange näbb, hehe

Sött!

2012-04-02 @ 21:17:33
Postat av: Anonym

Hahaha sweet! Är det inte lite påskstämning över det hela!? :)

2012-04-03 @ 20:53:43
Postat av: J

Klart det är ;) söt

2012-04-03 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0