Blev en tripp till ön...

Idag vaknade jag kl 07.00 i vanlig ordning :) Men låg kvar till kl 09.00... Kan inte fatta att ja alltid så tidigt när jag är ledig.. Huvudsaken är att man känner sej utvilad och det gjorde jag. Efter att klivit upp och gjort sej iordning donade jag lite där hemma, gick förbi medaljen och det fina glaspriset.. leendet bara växte, happy :) Tog 11.30 färjan ut till aspö, här skulle det våldgästas.. På färjan satt jag kvar i bilen och läste en skvallerblaska, solen sken och allt kändes hur bra som helst. Blev alldeles varm i hjärtat, spänningen hade liksom släppt från tävlingen. hehe men nu får man inte slappa till förmöe, en tävling kvar.. sen kan man andas ut :)

Iaf.. När ja kom ut till ön o körde in på tomten såg jag att mormors cykel stog parkerad utanför :) Jag slet upp dörren o bara snubblade.. Hej! hehe fick mej ett gott skrtt när ja såg mormor stå på en stol i köket, de skulle lägga upp ett par brallor som va förlånga.. sötnosar.. där stog mami och mormor som två fågelholkar :) Alltid lika skoj att överaska familjen addams ;) Naaw hade fått ett par rosor av mormor och morfar, thanks! Älskar er me <3 Blev alldeles rörd :)



Medan familjen addams käkade mat passade ja på att tvätta bilen och t.om. vaxade den, ja jössös va den blänker.. undrar dock hur länge den kommer blänka hehe *bling* Kommer troligen få träningsvärk i armarna :) Lätt värt det. :)

Imorgon är det ny vecka att se fram emot.. härligt.. fint väder ska d bli me, superhärligt! Funderar på om ja ska till loket imorgonbitti, börjar inte förrän vid lunch.. Funderar även på att gå på core och spinn på kvällen :) why not!? bara att köra på.. sommaren närmar sig med stormsteg ju... *tsss*

Nu mina vänner ska jag ta och hjälpa mami med att montera ihop grejer på hennes kontor :) Alltid kul att hjälpa till <3 Ska ner och hälsa på min kära syster och martin innan ja åker in till stan sen. <3 Babylove <3 Hoppas er dag har vart fin.. massa pussar och kramar till er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0