Besöket blev till jobb

heheh idag har jag varit "ledig", planen va att ja skulle köra ut till mitt gamla jobb och hälsa på :) Hmm vilket ledde till att ja fick jobba ett par timmar, inte i barngrupp utan i kök och städmadame ;) Ahh gode tid! ca 5h!! Tror ni att man va trött eller?! Lätt värt d! Ungarna va helt underbara när ja mötte dem, kärt återseende... Hur trevligt som helst med alla glada och underbara människor <3 Att mötas av leende sådär gör ju att man skiner upp, vilket gör min dag! <3

Efter det lilla besöket körde jag hem o drog på mej träningskläderna och slog en signal till min lilla gobit Martina för att kolla om hon ville hanka på till gymmet..Vi packade våra väskor och tog en rask promenad dit. Hur skönt som helst! Köttade armar, rygg och kondition.. totalt 50 min på crosstrainern.. Tog en rask promenad hem igen efter nån timme, kallt och blåsigt o kusiligt.. men kom hem efter mycket om och men.. Käkade lite snabbt och tog mej en varm och go dusch...

Nu ska ja dra igång en maskin tvätt och sen slänga mej i soffan för att ladda inför imorgon.. då blir det en lagom lång dag.. *pust* 07.15-16.30.. bit ihop o le.. uppstigning 05.45, Yes! Tur man är morgonpigg! *tumme upp* sånna underbara tider kommer ja nästan ha hela veckan. Förutom på onsdag då ja äntligen får sluta tidigt, wihooo! kl 14.15 :) Då ska jag och min underbara syster baka till myset som vi kommer ha på lördag. :) Då blir det nämligen picknick nånstans i det förhoppnings fina vädret, tillsammans med Martina och eventuellt en tjejkompis till. Ida går nämligen hem nu på ledighet, fatta vilken kvalitetstid man hinner ha med henne innan bebben kommer :) MYYYYYS!

Hoppas din dag har varit underbar....
Massa pussar och kramar <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Tur man är bjuden ;)Jag kan komma ut till ön 16.

2012-03-19 @ 20:53:11
Postat av: Anonym

Duktiga vi va idag :) siss o ja bakar till i helgen, mysigt det kommer att bli <3 kramis

2012-03-19 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0