jippi äntligen helg!

Vad har hänt idag?

Tog mig en sovmorgon till typ 09.00 o satte mej med en talkrik müsli i soffan med fötterna på bordet... sweet.. Inväntade på att kaffet skulle rinna ner innan ja drog på mej dagens outfit. Tittade ut genom rutan o regnet hängde i luften, blev till att ta bilen till jobbet, vilket jag absolut inte ångrade. Har verkligen varit tråk/mysväder idag, jag ser det mer som mysväder.. Blev massa mys med barnen på jobbet idag med kojbygge o mys <3 Lika skönt som alltid att kliva innanför dörrarna på jobbet.. det första man hör är mitt namn o så springer det en massa barn mot mej, det skall kramas o pussas.. Tack alla små trollungar för att ni gör min dag <3

Nu ikväll blev det chilledill, känner att jag behöver det för att orka med helgen :) Då det kommer vara fullt ös :)
Har bäddat ner mej i soffan för att glutta på nån film "Closer", har för mej ja har sett den tidigare.. men verkar iallafall bra hehe. :) När filmen slutar blir det till att krypa ner i sängen, sweet ;)

Imorgon skall ja gå på stan lite snabbt innan det är dax att möte upp Sofie och Ida ;) Kommer nog bli ett par spännande timmar (fotograferas o umgås) :) Sen efter det blir det lite tillställning på kvällen med the ladies. 
Hoppas att er dag har varit fantastisk. Mot sängen!
Glömt inte bort att du är...


God Natt & Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Johan

Låter som en toppen helg!

2012-06-09 @ 07:11:45
Postat av: Anonym

Kommer nog bli nice :)

2012-06-09 @ 08:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0