"chilledilldag"

Hello gott folk!

Idag har det varit en fin dag :) Inga sömnproblem efter mitt blogginlägg igår va?! Jag har börjat smälta tanken om vad som komma skall iaf... Sömnen va iallafall illa o det va inte på grund av detta utan att ja troligen legat konstigt hehe. Vaknade med lite ont i ryggen  o supertrött.. hehe när ja gick in på dass för att fixa till mej hade ja kudden kvar i ansiktet o då kunde jag inte låta bli att fnissa lite. Det är vanligt vis ett talessätt men nu va det fakta :) mohaha!

På jobbet har det varit ganska chill, fått massa beröm av en förälder som kom fram och kramade om mej och sa att jag är en mycket bra fröken. Barnen pratar om mej hemma och att allt flyter på kanonbra nu efter inskolningarna osv o att de tyr sej till mej o Emelie är det bästa sa pappan :) Är vi omtyckta eller vad!? :) Me like!! Det är så skönt att höra att man gör nått fint som får barnen att stortrivas o att mötas av leenden när de kommer/hämtas, som om inte det värmer ens hjärta... mmm.. ska ja va ärlig o säga att ja sträckte lite på mej <3. Mycket härlig bekräftelse! Tusen tack! Fick även slängpussar av ungarna som blev hämtade.. naaw <3

Efter jobbet cyklade jag inom affären och handlade lite "kåv" (korv för er som inte förstår aspöländska) o lite andra smarrigheter för att sedan hoja vidare ner till familjen Nordström. Tro det eller ej, grillade o käkade tjockkorv, inte varje dag.. men det slank faktiskt ner 2 st, nöjd. :) När jag vart hos familjen ett par timmar cyklade jag sedan hem till päronen, tog en promenix med min underbara mami medan papi snackade i tfn. :) Alltid lite trevligt med lite kvalitetstid. Vi snackade verkligen allt mellan himmel och jord <3

Imorgon är vi allihop lediga, tusan va skönt.. skönt att få va ledig mitt i veckan, är liksom som en liten paus i allt stimm. Vad händer då imorgon?! Är Sveriges nationaldag en dag att fira? hmm har aldrig gjort det tidigt, men visst ska man va stolt över sitt land... Kanske firar för att man är ledig mohahaha! Ska nog försöka chilledilla, men ni som känner mej vet säkert att ja kommer hålla igång som vanligt.. återstår att se :) *fniss*. Ikväll ska jag iallafall ta mej ett fotbad o ha lite hemmaspa :) Låter väl inte helt fel va? På med lite musik o bara njuta.. fint som tusan! Lätt värd det :)

Hoppas ni haft det toppen.. ja kommer leva på den glada och tacksamma bekräftelsen jag fick idag.. snacka om att höja stämningen. Damn I´m good ;) Ha det toppen ikväll people <3 Massa pussar o kramar från lilla jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0