Nu tar ja helg!

Hoppet är inte ute för min Bettan, noo inte än! Bilverkstaden ville att ja skulle ge mellan 10-15.000 på reperation, men efter ett samtal med en av pappas vänner kunde han fixa hela bilen på kanske bara nån tusenlapp.. tack gode tid för bra kontaker. Kommer dock få vara utan bettan nån dag till men va gör det.. *pust*.. är så lättad.. Hela min värld rasade när ja fick reda på att det va fel på min lilla pärla, men nu så :) Sträcker lite på mej! <3

En annan rolig grej som hände idag va att "The Studio" (modell tjofräs) ringde mig på dolt nummer o ja som va inställd på att det va Vårdcentralen, snacka om lurad. Så jag ska få bli sminkad o pimpad för fotografering nästa helg. Hehe bjöd med min underbaraste syster och Agnes :) Kommer ju bli hur skoj som helst! Det ja ska få fixa själv är håret och kläderna.. hmm förslag på vad man ska ha på sej? hehe har iallafall ett par dagar att bestämma mej om klädvalet. Ser nästan fram emot det mohaha!

Idag har det vart chilledill på jobbet, skönt.. Trots att man jobbat 8-12 på skolan och 12-17.15 på förskolan... kommer nog somna som en stock ikväll... fint! Just nu sitter jag hemma hos farmor, är husvakt ett par dagar eftersom hon är uppe i skogarna hos Krister. Sitter här och häckar o lyssnar på när regnet piskar fönsterrutorna, va då mys!!! Supermys! Ska snart ta o käka brocolilåda tillsammans med päronen, låter kanske lagom gått men ja tokälskar det <3 Sen resten av kvällen ska ja tokmysa med min lilla Alice <3 Kanske springer ner lite snabbt till familjen Nordström mellan skurarna o säger hej. Hoppas ni haft en bra fredag!
Massa pussar o kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0