Premiär

Tidigare idag åkte jag in till staun för att hämta min mobilladdare, man blir lätt beroende av andra när man inser att laddaren ligger på ett helt annat ställe när man som mest behöver den. :) När ja ändå va inne i stan passade ja på att slänga i ett par stolar i bilen och även några kassar med grejer som ja inte ville ha.. så lite nytta gjorde jag faktiskt i stan, inte bara för att hämta laddaren (mitt syrgas enligt papi). Åkte sedan hem 11.30 o sautan va möe folk det skulle med ut till ön, säkert alla "badjävlar" som skulle ut o förbereda sina stugor nu inför sin semester..Gäller minsann att ställa sej tidigt i filerna, det va nämligen hur många bilar som helst som inte kom med den färjan pga att det va massa bilar.. så kan det va när man tror att det räcker att man kör ner 10 min innan färjan skall köra. mohaha rätt åt er era onions! Det är väl ändå ingen nyhet för er att det är sommar o att folk ska ut till ön! mohaha där satt ja så nöjd i bilen o körde ombord på färjan med detstörsta flinet ever, från ena örat till det andra :) <3

Idag blev det ett premiärdopp hemma hos familjen Nordström :) Martin och jag fick oss en liten fixidé att vi skulle bada.. knapp 18 grader varmt i poolen, kan väl sammanfatta själva doppet med "uppfriskande" :) Solen sken och i bakgrunden kunde man skymta de gale mörka molnen, som visade sig vara hagel och piskregn! hehe men hann precis upp innan ovädret började piska allt som va ute.. *Pust* hehehe det va så roligt innan vi bestämde oss för att bada.. båda kollade på varandra o tänkte.. vem av oss ska chicka ut.. inte nån.. hehe  jag är så bestämd me, så har jag lovat en sak så gör ja bannemej grejerna me! Så modigt värre Månsson!
Martin drog till med det där traditionella tanthoppet ner i poolen och jag gjorde kanonkulan från 2 trappsteget! wweeeey, vågat va?! plums plums plums! (min dåliga sommarform får va som ja e mohaha, like it or not.. så kan d gå när man inte får eller kan träna som man vill ;).



Efter vårt plurr va det dax för maut, grillad fläskytterfilé och hemmagjord potatissallad. mm smaskens! Nu är ja hemma i farmors hus o chilledillar.. skönt som tusan. Mjukisarna är på och Alice ligger helt utslagen i knät på mej <3 Imorgon ska vi se om ja inte ska unna mej sovmorgon, sjukt irriterande att vakna vid 4, 6 och 7 o sen inte kunna somna om.. Nä får väl gömma mej under täcket eller nått för att få lite mörker för det räcker tydligen inte med mörkläggningsrullis :) Imorgon händer väl inte sådär jättemycket. Ska in till stan vid 14.00 o upp i min lya för att försöka få lite ordning, ut med grejer som ja inte använder osv. Sen lite senare på eftermiddagen ska ja på min kusses kalas, hmm 14 års-kalas, håller mej nog mest till min kära mor och moster :) Lite hönshus måste man få ha medans "ungdomarna" roar sig, inte sant?!

Känner mej toktrött som vanligt, pust! Vart trött sen ja vaknat, helt otroligt... hoppas på att det blir ändring på detta, är jobbigt att jämt va trött för ingenting! Wake up kroppen! Vill kunna komma igång som tidigare <3
Nu ska ja nog dra igång tv:n o slökolla lite vad som kvällen har att erbjuda :) Hoppas er lördag vart kanon. Massa pussar o kramisar från mej o Alison <3

 


Kommentarer
Postat av: :)

Ser gott ut i Baljan :) vi tar mysiga dagen i morgon. Zzzz länge pyzz o kjamiz

2012-06-02 @ 21:45:31
Postat av: Anonym

Japp mami, det va sjukt mysigt.. hehe eller rättare sagt uppfriskande :) Vi myser imorgon, hela långa dagen <3 God natt

2012-06-02 @ 21:56:26
Postat av: Henke

Söt!

2012-06-03 @ 18:28:45
Postat av: Anonym

Hahaha :) tack hjärtat pok

2012-06-03 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0