pust!

Negativa dagen lr?! mm bara lite.. inte bara för att Sverige förlorade matchen mot Ukraina (vilket jag såg på mobilen i natt.. la mej inför 2:a halvlek) jag är även så jävla trött på att må som ja mår.. På dagarna mår man ok, men det är när man kommer hem och försöker slappna av som allt kommer. Skallebank, yr och illamående.. snälla ta detta ifrån mej nu!!! Har iallafall fått en remiss nu till kirurgen nästa tisdag.. *pust*... Trött på att!! Så inåt baljans trött.. orkar ju fan inte göra nått som ja planerat.. Idag va jag tex sugen på att gå ner till loket för att röra lite på mej.. men.. ist gick jag hem, duschade, tvättade o bakade.. o nu ligger ja som en hösäck o soffan o kollar på tv. Inte riktigt nöjd med tillvaron.. näää! Det enda positiva idag är väl kanske att ja fått beröm av föräldrar och att ja blivit solbränd :) Får tänka på det istället..

Imorgon är det väl fullt ös som vanligt på jobbet, aningen lugnare än idag me kanske .. skönt! Hoppas på att er dag har varit kanon! Nu ska ja chilledilla vidare här i soffan o hoppas på att det e lite bättre imorgon. Massa pussar o kramar från jäsaren i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0