mysmåndag

Japp då va det måndag igen, o tillbaka till verkligheten. Hoppas ni allihop har överlevt midsommarn :) Som vanligt har jag varit ledig idag, hela långa dagen :) Idag har jag träffat Ida och Agnes,  så mysigt! Va visst nån som somnade på min soffa ;) Älskade lilla Aggebagge <3
 
 
Vi har tillsammans lagat mat (lax, potatis och kall sås), kört en raggarunda som ledde till lyckeby där siss skulle shoppa, myst och gluttat på film. Vi hyrde 3 filmer, hann dock kolla på 2 stycken innan de åkte hem... De två vi hann se va: "Midnatt i Paris" och "Horrible bosses".. Kan väl säga att en midnatt i paris inte va den bästaste filmen jag sett, men Horrible bosses va helt ok :)
 
 
Idag har jag även varit på loket me ;) Ohh det va så skönt att komma ner dit igen och komma igång. Va där totalt 2 h.. varav att 1 1/2 h gick jag enbart på löpbandet med lutningsinteraller, resterande 30 minuter blev det mage och ryggträning.  Tror jag fått lite mersmak igen, ska nog bannemej träna igen. :)... Efter att ha tränat klart körde jag hem, käkade igen ;) duschade och drog igång en maskin tvätt.
 
Har nu kollat på den tredje filmen som vi inte hann med innan... "The Awakening".
Fimen utspelar sig i England 1921, en kvinna som är spökjägare och en iskall skeptiker.. Hon anlitas för att klara ut mystiska händelser på ett gammalt barnhem.. Hon möts av en syn som får blodet att frysa till is i ådrorna.. plötsligt jagas spökjägaren av det oförklarliga, av en gengångare i barnkropp och av ett barnhem som bli alltmer klaustrofobiskt för varje sekund.
 
Den va sådär! Inte sådär jätteskrämmande men däremot råkade det fällas en tår eller två i slutet av filmen, ni förstår när ni ser filmen. Däremot ni som inte redigt tycker om barn som spöken osv kanske kan tycka att den är lite småläskig. :) hehe passande med regn som slog mot rutan, yeah!
 
Nu ska ja förbereda lite inför morgondagen, då det är jobb jobb jobb o träning på schemat. Hoppas ni haft en fin måndag!  Puss och Gull ;)

Kommentarer
Postat av: J

Varning! Det är piss dålig tyckte jag

Svar: hmm "skräckisen" va sådär.. hmm inte sådär skrämmande som ja hade hoppats på.. älskar ju skräckisar annars. men rädd blev jag inte! däremot fällt en tår. hehe
Emsan

2012-06-25 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0