min lediga måndag

Min lediga måndag blev till en rivstart, pappa väckte mig nämligen redan kl 08.00... hade ett par minuter på mej att ta mej ut till volvo, där pappas kusins kille jobbar som va sugen på att hjälpa till att reda till bettan. Bara slängde på mej ett par kläder o körde, inget smink o ingen snygghet nånstans..  tror ni att kudden satt kvar i ansiktet när ja kom fram då?! Japp! ha ha :) Både pappa och markus asgarvade åt mej... va ja snabb frågade ja!? ahhh svarade de båda två o skrattade högt o ljuvligt . Tack Tack! När vi lämnat bilen ute på verkstaden körde papi och jag till Biltema, sällan man e där då?! haha tokgillar den affären... Åkte sedan hem till ön där papi och jag käkade lite lätt frulle. När frullen va sänkt tog ja en promenix ner till siss som skulle göra sej redo för att åka in till stan, medan hon höll på att göra sej iordning passade ja på att gosa med Agnes! Love <3



När Ida o Agnes åkte in till stan gick jag upp till farmors för att steka lite.. hehe plockade fram brassestolen o parkerade mej bakom häcken, där inte en kotte såg mej.. ohhh tror ni det stektes nått?! mm fick mej en fin bränna... gäller att jobba på brännan medan man kan... fick sällskap av min lilla Alice.. trevligt :)

 

Alltså ja borde få ett vuxenpoäng idag, käkade faktiskt matjesill hehe... :) Matjesill och potatis o gräddfil.. nästan lite midsommarkänsla över det hela! ;) Efter maten åkte papi och jag ut på havet.. tusan inte varje dag man får följa med, men idag.. då va det min tur.. blev till att sätta abborregarn.. alltid lika mysigt att få åka ut på havet.. njuter på hög nivå då! Jag tokälskar havet <3

Just nu sitter ja i soffan hemma hos Nordströms, efter ett dopp i poolen! uppfriskande! Agnes, siss och jag ligger här o slötittar på fotbollen. Hoppas er måndag me har vart kanon.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0