längtar...

Känns så skönt att få loket som en rutin igen, idag va jag nämligen där igen :) Idag tränade jag armar, mage och kondition. Promenerade 45 min på löpbandet med lutningsintervaller, lika trött denna gången hihi :) Känns helt underbart att komma hem från en lång arbetsdag + gymmet, skön känsla i kroppen! Me like!
 
När jag slutade jobba cyklade jag hem och när jag passerade farmors tomt, märkte jag att det stog en husvagn parkerad där.. jaha, en del av familjen addams som kommit ner från Uppsala.. farmors bror och hans pratglada fru, undra hur länge de skall stanna denna gången ;) Sjukt rolig är farmors bror! En man med humor och är allmänt go!
 
Längtar lite till nästa vecka faktiskt :) Ok, kommer jobba som ett as men förutom det kommer jag att åka på en road trip tilsammans med min älskade mami och farmor ;) hehehe tror det kommer bli toppen! Som gamla goa tider <3 Frågan är.. vart går resan?? hehe jag kommer bara åka med o njuta :) moahah! Detta kommer väcka många minnen sen man va liten hehe. Ohh nästan lite pirrigt *asg*
 
Nähe om man kanske skulle ta packa inför morgondagen!? Ahh smart drag, slippa gå upp tidigare än vad man behöver. Imorgon ska ja nog åka ut lite tidigare och käka frulle tillsammans med mami, precis som jag gjorde idag.. älskar att få den lugna tiden på morgonen tillsammans med några/någon man verkligen tycker om.. Ohh vet ni va!? Nu är en One piece beställd! En marinblå! ohhh tror ni att jag kommer leva med den här hemma i lägenheten eller!? mmmhm mysfaktor 1000 :) Skiter fullständigt i vad folk tycker om det, men ja ska iallafall moffa in mej i den ;) mohaha! Ni trode säkert att ja skulle haft en rosa, inte sant? hehe otippat? Vill ha nått neutralt.. frågor på d? Längtar som tusan efter den! Komsi komsi! mjau!
 
 
 
Hoppas på bätte väder imorgon så man slipper känna sej bonnig.. hehe cyklade nämligen till jobbet i gummistövlar moahhah pappa bara skrattade åt det! men är det regnigt och åskar ute så är det väl ok att ha stövlar på sej iallafall? hehe! :) Ohh bara tokälskar när det åskar ute, just mullret som får en att njuta :) mmmm!
 
Nu ska ja moffa ner mej i sängen... myse ;) Sov gott <3 Massa pussar o kramar från en gosefis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0