kul med lite variation

Vilken dag vilken dag...
 
Idag kom ja till jobbet vid 8.30 o fick direkt hoppa in som masterchef.. det  lite barn oh mer fröknar men ingen kock.. jo men visst :) Idag va jag bossen i köket.. Slog ihop lite lyxmat eftersom det inte va så många på skolan idag, vad sägs om kyckling, klyftpotatis, sallad och tzatziki.. mums! Kan väl säga att det va väldigt uppskattat hos både lyxna och barn.. även en liten tös som jag lyckas ibland med att skämma bort små ittriga huliganer ;) Yeah! Det blev även lite merarbete förutom matlagningen, även städ och disk.. men men, så flexibel och effektiv som jag är hinner man bannemej med mycket under en dag. Kul att få variera sej lite ;)
 
Efter jobbet körde ja ner en runda till loket <3 Idag fick det bli mage, armar och ahhh kondition.. hehe idag test att springa lite intervaller.. hmm ahh jo gick väl bra... men började försiktigt med 5 minuters intervaller i 30 min *fniss* hellre det än inget, eller hur ?! Kuligt värre, och förhoppningsvis kommer det bli bättre o lättare :)
Körde sedan hem för att dra igång en maskin tvätt och lämna ett par filmer som jag och siss lånat.. När jag var påväg hem genom staun träffade ja en tjejkompis som jag inte träffat på såååå länge.. Nelson! Ja jössös, stog där länge och väl och kacklade ;) Verkligen ett kärt återseende! <3 Väl hemma igen hängde ja upp tvätten och gjorde scones till kvällsmat, mumsfilibabba.. Scones och kaffe, smaskens! Blev inte många bitar över, va man sugen eller vad?! mmm! Ligger för tillfället nermoffad i soffan och kollar på "Charlies Änglar", lika bra varje gång ;) Längtar till imorgon, då är det nämligen sovmorgon, sen kanske min mami kommer på snabbvisit till mej, trevligt! *Trycker på gillaknappen*. Efter jobbet imorgon blir det nog träning igen och sen chilledilla, behöver vila ibland me..
 
Längtar efter att få hem min one piece.. mmm det är den ena saken jag längtar efter.. mmm moff moff! Sen vill jag även ha reda på vad vävnadsproverna visade.. suck, dygt att behöva vänta så länge.. men känner mej lite bättre ändå.. Finns möe och alltid nått man kan längta efter, inte sant!? Behöver inte ta upp allt hehe för ibland känns det som om ja skulle fått ihop en hel uppsats :)
 
Nu ska ja kolla vidare här, hoppas ni haft det toppen! <3 Massa värme och kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0