chillfredag flipp&flopp!,

Flipp 1) Idag har det verkligen varit en chill fredag. Dagen inleddes med att åka lite tidigare till Aspö för att käka lite frulle tillsammans med Siss. Frallor och kaffe tackar man minsann inte nej till?! eller? nää så det va en fin förmiddag innan man började jobba. Flipp 2) På jobbet va det ju lagom chill me, fick till o me sluta 1h tidigare :) Tack kära kollega för det.. inte varje dag man får sluta tidigare, slippa stängning.. sweet! Det blev film och mys på morgonen och spring i  vattenspridaren på eftermiddagen, jag aggerade även med vattenslangen! moahahah!  :) Kuligt värre.

Flipp 3) Efter jobbet körde jag hem till familjen Nordström som hade Tanja och Nisse på besök, trevligt! Det blev en kaffe eller två och massa prat tillsammans med de underbara människorna <3 När ja kom in till stan städade jag lite snabbt för att sedan träffa tjejerna. Vi traskade ner till "Hemmakväll" o köpte lite gotte o sen hem till mej för att zappa lite mellan film och fotboll. Flopp 1) Filmen kanske inte va den bästa, haha! 3 trötta brudar och en fransk film.. heheh alltså nu snackar vi fransk B-film :) hahahahahah ja jössös amalia! Nästa gång väljer vi en annan film som är bättre ehehehe. Flipp 4) Men det bästaste var att vi alla tre fick träffas innan Carro far iväg på söndag. :)

Flopp 2) Alltså shit vad är det med det svenska laget, 2 förluster och nu är de ute ur turneringen.. jössös! Att gå ut i tidningarna och skryta och hålla på innan en turnering börjar e kanske inte en hit.. I detta fallet blev ju allt till en flopp! Kom igen gubbar... Inga lovord o predikan innan en turnering om man inte vet att man kan nå upp till sina mål... men bra försök haha! :) Nu är de out! pinsamt men sant... vilka ska man nu heja på? hmm.. skiter nog i denna tureringen nu haha.. får hitta på nått annat istället..

Flipp 5) Nu mina damer och herrar, nu skall jag krypa ner i min gosiga säng och sussa. Ska bli gytt att ta sovmorgon, hoppas dock att ja får min sovmorgon o inga samtal eller andra störmoment som väcker mej :) Flipp 6)  Imorgon skall jag bannemej ner och träna på loket, skönt! Kommer nog bli galet gytt att sätta sina fötter på gymmet. Hoppas att er fredag har varit kanon?!

Om vi skall sammanfatta denna dag kan vi väl säga att det vart en flippdag <3 inte så många floppar, men de få som dök upp får man ju räkna med hehe. Man är trött såhär långt in i veckan och nu är det dax att reda till sej i helgen. :) Besviken på det svenska laget men så kan det va ibland.. det går upp o ner... bit ihop!

Många pussar och kramar från lilla mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0