Att va modell...

Dagen inleddes med lite shopping på stan tillsammans med Martina, supernice! Vi mötte sedan upp min kära syster och Agnes på staun för att även de skulle shoppa loss lite. Jag shoppade tex; halsbandet som jag har på mej på bilderna och den orangea tröjan :) nöjd! På stan mötte sedan jag o siss upp Sofie som vankade runt (gravid)... Efter en stund kände vi oss redo för att bege oss av till fotograferingen... Alltså OMG att va modell kan minsann vara galet ansträngande, det märkte vi idag :) Kan väl säga att det tog sin lilla tid idag.. säkert 4-5h i studion...Det som tog mest tid va att komma på plats på de olika stationerna o efteråt sortera bilderna...
Här kommer lite smakprov på hur bilderna blev, och japp jag lyckades fastna på vissa av dom iallafall moahaha!

   



Detta är något jag lätt kan göra om tillsammans med mina fantastiska vänner, men då får ja inte glömma vattenflaskan och lite lätt lunch med sej. Trodde då aldrig att det skulle ta sån tid, inte konstigt att supermodellerna blir knäckta o smala om de inte får äta :) *fniss*. Konsentrationen va kanske inte på top då det va dax att välja ut ett par bilder av 168 st (På Ida, Agnes, Sofie och mej) .. omg! Men sjukt skoj hade vi iallafall!

Kvällen slutade med att ja fick åka hem och vila, pga skallebank så det bara sjöng om det.. Sen lagom mör efter de timmarna i fotostudion. Imorgon kommer det bli supersweet med bad i tunna o bara få va med tjejerna. Hoppas ni allihop har en fantastisk lördag! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jäfligt snygga bilder och modellen också, precis som vanligt!

du är så söt

PoK

2012-06-10 @ 00:22:29
Postat av: Anonym

HaHa ja men tack :)

2012-06-10 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0