tokpigg

Alltså idag kände ja mej sådär oförkämt pigg när ja lagom klev upp.. Hur normalt är det att va sådär tokpigg kl 05.00 !? hmmm jag va det iallafall! Körde sedan ut till Saltö, där det va chilledill.. Gjorde lite kaffe o plockade fram frullen till mej o alla barnen som droppade in lite då o då :) Kan faktiskt säga att det varit en näst intill perfekt dag, det jag har att pipa lite om är faktiskt vädret.. ja ville ju faktiskt sola efter ja slutat, men icke! hehe det blåste ju fan orkan och det kom skurar titt som tätt... hmmm inte redigt ok! Typiskt! Körde istället hem och slängde mej i sängen 1h, kan säga att den timmen va nog det jag behövde.... blev dock väckt några gånger av tex: samtal, sms o min grannes bil som jämt och ständigt.. men äsch, fick iallafall powernaps :)
 
Efter ja sovit/vilat körde jag till loket för att ånga på... idag blev det 5km intervaller, mage(200 situps med tyngd) och armar(stång och fria vikter. Kan väl säga att ja tog ut mej till max hehe lagom svettigt ;)  tss som vanligt :D När jag kände mej redo pös jag upp o duschade o satte mej i bastun en stund.. jössös va skönt det va! Man känner sej nästan som en ny människa. Här har en början av min nya form...
 
  
 
 Just nu har ja klämt i mej lite mat o ska hugga in på min "efterrätt" som är blåbärssmoothie, smaskens! Hemmaplockade blåbär me :). Fan me, tror ni inte att ja fick blåbär på min tröja! MORR!!! Satans babianröv!! av med tröjan och in i tvättmaskinen tillsammans med all annan tvätt som behövdes tvättas... Ibland blir man bara så trött på sej själv.. suck! Ibland tror ja bannemej att ja ska agera som "nakna kocken" istället... slippa att få kläderna fördärvade :) Bra plan... Ligger nu nermoffad i soffan och segar mej lite, skönt som tusan! Kan väl säga att den där tokpigga känslan har börjar avta :) Piggeheten va ju bra så länge den varade hehe.
 
Imorgon ska ja börja lite tidigare på jobbet, ska nämligen åka med en kollega att handla till vårt hawaii party som vi ska ha på fredag tillsammans med busungarna. Vi har en plan som heter duga, tror ungarna kommer va helt slut när de går för dagen :) sweet! Tror helt ärligt att personalen me kommer att va helt slut, perfekt till helgen då man ska vila upp sej.. ehh jag vila upp mej.. kan väl iallafall försöka. :) Imorgon hönni ska det bli mysväder.. yeah pisseregn och åska.. mmm! *blink blink*
 
Hur har er dag vart? Brao hoppas jag? :) Massa pussar o kramisar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0