Stekande hett

ahh det måste ja verkligen påstå att det vatt! Spelade liksom ingen roll om man befann sej inne eller utomhus idag. På jobbet befann vi oss mestadels ute... stranden ;) Både på förmiddagen och eftermiddagen, why not!? Barnen hade superkul o min roll i det hela va att leka lifeguard.. inga räddningar idag, men däremot uppvärmningar efter att de badat förlänge :) hehe de fick sitta i mitt knä och vid sidan om mej.. naaaw alla min gobitar! Blev bannemej lite solbränd idag, känns ju bra :) Hoppas på att sommaren börjar på allvar nu alltså, så man kan få njuta lite grann :)
 
Efter min låndag på jobbet, släckte jag o låste och körde hem strax innan kl 17.00.. fint att sluta 1h tidigare.. plötsligt händer det :) När ja vart hemma typ 1h traskade jag faktiskt bort till gymmet, där det va lite människor idag, hehe förstår inte varför... :) Galet hett! Både inne och utomhus...trots att det va värmt ångade jag på på som vanligt. 5 km intervaller, mage, armar och rygg fick det bli idag! Martina dök upp så vi ångade på som tusan, hehe vilket vi alltid gör.. så duktiga ;) Mycket trevligt att ha nån att träna ihop med, tack underbara Martina! När jag hade tränat klart va uret  runt 20.00, då tog jag promenaden hemåt...
 
Väl hemma slänge jag ihop lite mat.. Idag fick det bli räkwook, snabbt och enkelt.. Enkel rätt med räkor, zucchini, svamp o heta kryddor.. Gjorde även en kall dressing att ha vid sidan om, vad sägs om den ihopslänga snabbmiddagen? :) Visst man hade kunnat göra det mer avancerat, men näää inte idag :) Kan ja säga att blev tokmätt och nöjd med dagens lilla rätt...
 
 
Just nu ligger ja nermoffad och kollar runt lite på tv, gytt. Väskan och allt är framplockat inför morgondagen så man slipper stimma med det på morgonen, perfekt! Hoppas att er dag har varit lika underbar som min!? Håller tummarna på att det blir kanonbra väder resten av veckan me så man lyckas bli sådär sommarbränd igen :)
 
Massa värme och kärlek från lilla mej <3 Pussar <3

Kommentarer
Postat av: mamz

Du e ju en stjärnkock <3

Svar: Tack mami ;) Det va superdupergott <3
Emsan

2012-07-25 @ 07:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0