monsterpass

Idag inledde jag med lite sovmorgon, till typ strax innan kl 09.00.. skönt att få sova ut efter mini-semestern som vart :) åkte ut till ön med lite frallor, förmiddagsfika tillsammans med the addams! Uppskattat minsann <3 Mys hela dagen :)
 
En annan bra sak som ja gjort idag är att ja skänkt pengar till Cancerfonden. Tycker då minsann att det är allförmånga underbara människor som har gått bort pga Cancer. Om ni vill ge en slant till dem, gå gärna in på martinakilimanjaro.blogg.se och lägg en slant till Cancerfonden,där Martina startat en insamling! Bra tänkt Martina!
 
Efter att ha umgåtts med familjen och gjort en fin insats, har jag även hunnit vara på Loket. Idag fick d bli ett monsterpass eftersom man inte tränat på riktigt sen 1v tillbaka.. 2 1/2 h på gymmet och idag satsade jag mest på rygg, mage (200 situps på pilatesboll), armar (fria vikter, dipps, stång) och kondition (30 min spinning, totalt 30 min intervaller). :) Martina o ja tränade 30-40 minuter ihop i slutet. Shit va vi är bra gumman ;)
 
 
Words... En bild säger mer än 1000 ord :) Biffarna Lindström <3 efter ett så långt träningspass har man fortfarande leendet med sig :)
 
Nu ska ja ta o käka lite käk och moffa ner sej i soffan o glutta på tv, insåg precis att det va nån film på 6:an, "Hot Fuzz", ska ge den ett försök, annars blir det sängen hahaha! Hoppas ni haft en kanonbra dag <3 Massa pussar o kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0