känns bra..

Dagen har varit finfin på jobbet... Inleddes med filmtime pga det tråkiga muliga vädret, mysigt som tusan. Har barnen lov så ska man få lyxa till det lite, så d så! Det blev även lek och en massa bus! Lång dag för mig, va på jobbet redan 7.15 och slutade 16.30.. pust! det Da helt underbart att få cykla hem sen efter stängning.. eftersom ja slutade senare än väntat hann jag inte med att tvätta min lilla raggabil :( men har ju hela morgondagen på mig ;)
 
Imorgon händer det mycket, givetvis.. bara för att man är ledig så ska det hända mycket. Ska bland annat packa klart min "lilla väska", hälsa på världens bästa Martina på hennes jobb, kalas på eftermiddagen hos min kollega, tvätta bilen och genom att avrunda morgondagen kommer det att bli en rask promenad. Kommer nog inte hinna träna imorgon på gymmet, lika bra att inte räkna med det me.. varför ska man hela tiden försöka hinna med galet mycket på så kort tidsom möjligt!? Är det typiskt kvinnor eller gäller det män me? hmm! :)
 
Som vanligt har jag varit på loket och svettats idag me, helt underbart! Även idag avverkade jag 5 km på löpbandet, bra där ems, bra! Tiden blev 2 min bättre än gårdagen, nöjd! Känns så bra att ha kommit igång med träningen igen ;) Jag tränade även lite mage och ben, så har jag inte träningsvärk i morgon är det ju märkligt :) Hoppas minsann på att er dag har varit fantastisk?! Nu ska ja faktiskt hänga upp lite tvätt o sen moffa ner mej i soffan o vila min lilla kropp :)
 
Massa värme och kärlek <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0