hurtig på en söndag?! Ah!

Dåså har man vart lite hurtig såhär på en söndag :) körde nämligen ner till loket och köttade lite, idag fick det bli armar, bröst, mage ( 300 situps, med tyngder) och lite spinning på d (30 min). När ja kände mig klar gick jag upp o satte mej i bastun, shit va skönt... Blev nästan helt förslappad. Snacka om att kunna slappna av när man nästan somnar av trötthet o värmen haha! Men nu gjorde jag inte d tur d, annars hade ja kanske vandrat ut som en kolbit :) tss. Känner mig faktiskt nöjd med dagens träning, mmm det är jag. Va inte så mkt folk där heller, frittblås till maskiner o fria vikter :) sweet! Sitter nu på färjan o ska hälsa på alla mina onions där ute :) me like! Undra vad det blir för smarrig mat idag, känner lite sug i magen på nått gott :) men ska faktiskt erkänna, inte skryta... Men det är alltid god mat som lagas hos familjen addams. <3 Hoppas på att resten av dagen kommer bli helt underbar! Jag vet en viktig sak till som ja ska göra idag efter maten, det är att hälsa på min farfars grav... Lite love o tankar till honom <3 man kan ju inte glömma honom, bara för att det är som ett hönshus runt allt annat. Tänker möe på dej "fafa" <3 Skall även hinna med att träffa Göran(farmors lillebror) o hans fru Görel, Familjen Nordström o Mami o Papi, kanske även hinner med att träffa mormor o morfar om de är hemma ;) hela familjen med andra ord ;) av att få träffa allihopa betyder så mycket, tycker om er alla så galet mycket!!! Snart framme, kanske skriver en trudelutt senare igen... Hoppas ni får en fin söndag! Massa kärlek <3 puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0