härlig söndag <3

Idag vaknade man ganska tidigt :) Sov nämligen hemma hos familjen Nordström he he. Det va så mysigt på morgonen, vi käkade frulle o sen tog Agge ett morgonbad :) Hur underbar som helst, snacka om att trivas i vattnet <3 Det bästaste va att gosa i moster Emmas famn efter att ha kommit upp från badet :)
 
 
 Efter en supergo morgon begav jag mig upp till mami och papi.. Där fortsatte jag mitt arbete som ja påbörjade igår, måla... :) Målade ena kortsidan o baksidan av halva bon och började sortera och slänga en massa shit som va inne i den biten som skulle rivas idag. Hmmm inte lite grejer!!!! Men iallafall, papi och jag hann med ganska möe ändå... vi lyckades få ner mellanväggen, inneväggarna och en del av taket.. många lass med skräp, bräder, gipsväggar och  isolering m.m. Denna veckan som kommer ska den gamla delen av boden jämnas längst marken :) weeei! Får se om ja hinner med och hjälpa min underbara papi, vill inte att han ska slita själv <3
 
När rivandet och arbetandet va klart för dagen bjöds det på tårta.. det ni!! *asg* Jag har ju namnsdag imorgon, vilket ja inte hade en tanke på.. men.. mormor som har koll på allt kom ju givetvis på detta och bakade en hallontårta.. :) Ida, Agnes, mami, papi, farmor, krister, morfar o mormor va med på kalaset hehe.. Här ska allt firas haha!! Ja bryr mej inte speciellt mycket om att fira namnsdagar, men för de äldre verkar det viktigt :) <3 Underbara! Smaskig!!! Firade mej idag, eftersom jag jobbar o alla andra e på sitt håll :)
 
 
Imorgon är det fullt ös igen, jobb jobb jobb :) Underbart, inte sant!? Som det ser ut ska det äntligen bli fint väder, strandhäng tillsammans med busarna.. ahh why not!? :) Imorgon efter jobbet är det gymmet som gäller, från hemmagymmet (riv och slit) till Loket <3 Variation e fint! :) Gytt!
 
Hoppas att er helg har varit kanon? Nu ska ja slappa i soffan efter denna braiga dag.
Puss och kramisar.. Massa värme och kärlek <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0