fredagsmys X2

 Fick faktisk äran att få vara med om 2 stycken fredagsmys idag! yeeeah! Inte illa va ?!  Det första fredagsmyset va på jobbet... Hawaiifesten!! Den blev ju hur lyckad som helst! Alla va superglada och supernöjda med Amelies och min planerade fest :) Här kommer lite bilder från Hawaiifesten... Hehe bara tokälskade barnens grej.. att ställa alla drinkar vid den stora flodhästen.. hehe damn va flodis kan festa ;) moahahha!
 
 
 
Efter det första fredagsmyset va det då dax för mitt andra fredagsmys hemma hos Martina, som va barnvakt för Alfred och Hilda <3 Så underbara! De hade gjort Tacos och supergod efterätt till mej... Tack underbara ni! Hehe när Martina hade berättat om att ja skulle komma o ha fredagsmys va det då dax för 1000 frågor hehe. De ville veta allt om mej, de skulle mysa, busa och chilledilla med mej... naaw! Kan säga att den sista "myset" va det bästaste på hela dagen. :) Blev tokglad! Thanks! Vad sägs om mat, fruktsallad, gotte, pill i håret och filmen "Mästerkatten"!? <3
 
 
 
Just nu ligger jag hemma i soffan och tar det superduperchill :) Hur trött och nöjd som helst med denna dagen :) Imorgon ska ja ta en sovmorgon o när ja piggnat till blir det nog staun en snabbis o sen dra ner och träna på loket. Skönt! Kommer eventuellt åka ut till ön om vädret håller sej stadigt.. för att umgås med familjen Addams och plocka svamp.. hört att det finns lite guldklimpar lite överallt.. mums! Men såg precis på vädret.. åska!? hmm Återstår att se vad man ska hitta på då :) vågar inte redigt fastställa mina små utflykter hehe.
 
Hur har er dag vart annars? Misstänker att ni, likaväl som jag längtar efter helgen!? :) Såklart! Går runt och dansar o sjunger här hemma, skönt att få släppa loss, inte sant!? Onion som man e, så är det ok att bara få va :)
 
Puss och Kramis! Love <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0