fredag den 13

Dagen inleddes med sovmorgon, shit va gytt det va, nästan lite halvjobbigt att kliva upp. Kan va träningvärken i kroppen som gjorde att det tog emot lite, hehe fick nästan rulla av sängen.. sweet:) Trots det cyklade jag ner till gymmet vid lunch. Jössös va skönt det va att komma ner dit, knappt nått folk va det heller :) Körde armar, mage och kondition.. När ja kände mej klar satte jag mej i bastun en stund o chilledillade ;) tog sedan en varm och go långdusch innan det va dax att pysa vidare. Cyklade upp till mamis jobb, satt där o kacklade och hade trevligt. <3 Efter den lagom långa visiten hojade jag hem och unnade mej en hemmagjord pizza.. en Emma special.. tomatsås, svamp, räkor, ananas, ost, pizzakrydda o en klick bea vid sidan om.. Gjorde en hel plåt och käkade upp hälften i ett nafs ;) hälften sparade och o skeppade in i kylen :) Ja, är man hungrig så äter man.. eller hur!? Nu har jag dock kommit in i en matkoma eller nått.. bara känner hur hela kroppen blev tung...Hört att det är rätt viktigt att man vila emellanåt så det lutar åt d :)
 
Just med tanke på att det är fredag den 13 idag.. Har ni varit med om nån otur idag!? Det har inte jag, inte än.. hehe.. Ikväll är det filmen "fredag den 13" kl 23.00.. då är jag nog mer död än levande :) Om man nu ska kolla på en skräckis måste man ju nästan släcka ner, tända ljus och helst åska ute.. hehe men det skrämmer mej nog inte så möe.. hehe skapar nog nästan lite mysstämning :) *ASG*
 
Imorgon blir det träning som vanligt tror jag om inte nått annat kommer ivägen :) Börjar bli lite sugen på att panga igen.. vem vet, kanske hinner med det oxå.. man behöver aldrig bli förvånad med mej.. Ska nog inte boka upp mej på förmöe grejer, känner att det beror lite på vädret me vad ja ska hitta på. Kanske cyklar ut till ön o hälsar på mormor o morfar och tar en kopp te, längesen ja va där :) <3 Som sagt... gäller att ta tillvara på stunderna som dyker upp.. <3
 
Ska ta mej en kopp chai-te (skonsammare mot magen) o kolla på friidrott. mums mums :)  Massa pussar o kramisar <3 Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0