Dålig start men ett bra slut :)

Amen vilken morgon då!?
Meningen va att ja skulle plocka upp en unge på nattis mellan 7 och halv 8.. kom dit där och personalen va helt förvirrad! Vem är det? ehh nej jag tror inte att han är här.. ehh antingen vet man eller så vet man inte??? Ungen skulle kommit 05.50 till nattis, märker man inte att det barnet inte kommit ? ehhh.. frågade personalen om de kunde ringa föräldrarna så att det inte hänt dom nått.. ehh hon bara tittade på mej och drog fram telefonlistan. "här, ring och kolla".. ja tänkte.. va fan är det för fel på människan, jag jobbar väl inte på nattis heller?! Jag ringde men fick inget svar från föräldrarna.. Bad henne ringa om d va nått så man vet... Att man måste komma o försöka styra upp ett ställe med 0-koll... Förbannad av föräldrarnas och personalens nonchalans, satte jag mig i bilen ett par minuter för att se om han dök upp lite senare.. Ja menar ja kan väl för tusan inte sitta o vänta o vänta o vänta i all evighet när man har ett jobb att gå till.. Nej! Så när klockan blev strax före 08.00 körde ja till jobbet, där pojkfan befann sej! Det är ju fantastiskt! Va så arg att ja kokade.. Om ni mamman valde att lämna ungen där kunde hon väl meddelat det förra veckan eller ringt tidigt till jobbet o sagt d?? Så ja på morgonen visste vart han befann sej.. ahh *andas lugnt*.. men nu förstår säkert frustationen från min sida.. Dålig start på dagen.. men då kunde ju den bara bli bättre :) vilket den blev !
 
Efter jobbet körde jag rakavägen till Loket för att avreagera mej lite... Idag fick det bli 6km intervaller, mage och armar.. fint! Svettigare än svettigast! Fick dock känningar i mitt vänstra knä efter allt springande.. men det är nog ingen fara, bara att ånga på :) Efter att ha tränat klart körde jag hem och duschade, tvättade, städade och lagade mat. Vad sägs om chili gryta med lax & räkor i, mums! Bilden kanske inte ser sådär bra ut, men det va grymt gott och det blev inte en bit över :)
 
well well... kan ju lugnt säga att ja fått matkoma :) Ligger på soffan med mitt goa flufftäcke o njuter av att vila kroppen hehe! Kommer somna som en stock ikväll, känner det på mej.. Gytt! Imorgon har ja sovmorgon, börjar inte förrän 10.00... fint med lite sovmorgon! Har dock stängning, men va gör det!? Ska träna efter jobbet imorgon igen... har man väl kommit in i att så... Galet skönt!
 
Idag är det MIN dag... Namnsdag. hehe tack för alla som "grattat" min dag :) hehe! Hoppas ni haft en fantastisk dag! Massa pussilipusser <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0