byggdag

På förmiddagen gick jag på staun o shoppade lite grann, blev bland annat lite nya träningskläder och ett par jeans.. nöjd med dagens inköp! :) Chansade sedan med att komma med 11.30 färjan... när ja väl kom ner till färjeläget kom ja i 5:e filen som andra bil.. aja, va bara att hålla tummarna och minsann, visst kom jag med hehe som sista bil.. sweet! Gjorde en "fuldans" åt mina kompiar som inte kom med hehe, de bara skakade på huve o garvade.. aja, så kan det gå när man inte kommer i tid :) Galet roligt!
 
När jag väl kom ut till ön va ju planen bland annat att umgås med familjen och hmm plocka svamp... men blev bara att hjälpa papi med att bygga och måla.. det är inte ett "bara", papi blev duktigt nöjd över att det mesta blev klart av hans planering.. Vi satte upp väggar och tak idag o jag hann även måla den ena långsidan av den nya bon. Imorgon skall vi riva resten av boden och måla osv.. kommer bli mycket slit även imorgon känner ja. Men gör det gärna för papi.. tror även att farfar hade blivit toknöjd över att se vad vi gjort <3 En större och stabilare bod som kommer rymma verktyg, maskiner, ved osv... även ett rum som papi kan stå och arbeta i <3 Kommer bli sjukt bra när det är klart! Imorgon kommer det mest bli en rivningsdag, fram med slägga och kofot osv. Här har vi nyligen påbörjat bygget (första delen av boden). Arbetabrallorna på och en stor svalkande tröja! Vi är ett bra team du o ja papi <3
 
 
Just nu sitter ja ner e hos familjen Nordström och chilledillar.. Haft ansiktsmasker och syster-mys, kvalitetstid medan siss man är iväg på galej <3 Tjejmys <3 Agnes, Ida och Jag.. hmm och Selma (han).. Han får räknas som en tjej hehehe.. <3
 
Idag är det Agges 2-månads dag! Grattis mosters lilla älskling! <3 Gladare unge får man leta efter :) Love u busunge! <3 <3
 
 
 Puss o Kramisar / Moster Emma, Mamma Ida och AggeBagge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0