Burned

Tjenixen!
 
Idag har vi varit på standen från 09.30- ungeffär 15.30.. tror ni man fått nån färg då? Idag har det verkligen varit varmt som fan :) Jag har mestadels suttit uppe på bryggan idag och hållt koll på alla huliganer... Man tänker inte på att det steker så när man sitter där det småfläktar. Kan väl lugnt säga att rygg, armar, bröst och ansiktet har blivit tokbränt.. Det är nästan så man inte vill ha kläder på sej :) Har tatt aftersun så det lugnar sej snart. :) Imorgon ska jag försöka jämna ut brännan, hehe på resten av kroppen.. kan ju inte gå omkring med den största bonnabrännan ever. Ska bli skönt att sluta tidigt imorgon ;) Det som tynger en lite är dock att man får gå upp kl 05.00, men det är bara till att bita ihop!
 
Efter att ha blivit burned en hel dag kände ja att ja behövde komma in, så när ja slutade jobbet så körde jag till loket. Va aningen svalare där inne och inte lika mycket folk :) Inledde med att börja kötta armarna och avslutade med 5 km intervaller och 30 min spinning. Helt ok! Nöjd med dagens träning. Efter träningen körde jag och handlade lite grann o sen hem. Helt ok dag!
 
Hoppas er dag har vart fantastisk i det underbara vädret!? Nu ligger ja o chilledillar i soffan o har det allmänt gytt :) Ska bli gytt att lägga sen sej, kommer troligen somna som en stock :) Underbart! Massa pussar o kramisar från en burned fröken :) <3 puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0