Bra där!!

Aj vilken magisk morgon! Klev upp lite innan än vad jag skulle, så jag hann med 6.30 färjan :) alltså påväg ut till ön... Magiskt!!! Havet va helt stilla, solen sken och det va även ett par morgonpigga seglare uppe... Fatta vilken underbar morgon, blev bjuden på frulle me när ja kom fram... Inte illa :) På jobbet va d chilledill, hela långa dagen va tokmysig o lugn <3 me like! Efter jobbet körde ja in till stan me första nästa färjan för att träna. Alltså ja är riktigt stolt över mig själv, d ni! Har inte kunnat springa på läge pga att benhinnor har varit konstiga, vart sjuk osv, ni vet... Men idag gav jag mig fan på att det skulle. 5km intervaller, kan väl säga att ja nog va svettigare ön svettigast... Riktigt stolt att jag inte gav upp! Kommer somna med ett gott samvete och stolthet... Tiden skiter jag faktiskt i, bara grejen att aldrig ge upp!! Tränade även lite rygg idag me, givetvis innan löpningen haha annars hade ja väl vart som en geléklump :) efter gymmet körde jag hem, duschade och vek ihop gårdagens tvätt så att det såg ok ut innan ja pös igen. Ska nämligen sova ute på ön, börjar hyfsat tidigt imorgon o känner att lite sovmorgon inte hade skadat. Är det fint väder imorgon ska ja nog cykla till jobbet o sen tvätta bilen när slutat. På kvällen ska ja sen träna och packa klart det som återstår inför Mami, farmors o min lilla mini-semester. På torsdag ska ja våldgästa Martinis på jobbet, lite gofika och chilla :) ska bli skoj :) Hoppas ni haft en fantastisk dag, snart framme på ön och en spenatpaj som är redo att slukas haha. Puss o kram i massor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-07-04 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0