ångar på...

tjabba tjena!
 
Idag åkte jag ut till lost för att umgås tillsammans men ännufler släktingar.. hehe har man stor släkt så har man :) Två av pappas kusiner+ ett en pojkvän... Blev en mycket trevlig dag tillsammans med dom. <3 Hann även slappa lite nere hos familjen Nordström, medan Ida klippte gräsmattan så att den såg ut som en golfbana :) Aggebagge o ja va åskådare asg, sweet!
 
Efter visiten på ön, tog ja min lilla hoj för en gång skull ;) o hojade in till staun för att köra ett pass på loket. Idag fick det bli 3 km intervaller, 2 km raskpromenad.. nu tänker ni.. varför gå 2 km?! jo för att ja fick känningar i mina benhinnor.. Har inte lust att få benhinneinflammation.. nej tack *dissa* så ja vill inte bara lägga av där utan fortsatte i ett annat tempo. 250 situps på bosuboll + 5kg tyngd, bröst och lite spinning. Kan väl säga att ja blev lika trött idag asg! Efter det hårda passet cyklade jag sedan hem, käkade, duschade o tvättade :) Duktigt :)
 
Nu ligger ja nermoffad i soffan och kollar lite på tv, inväntar en film som ska börjar 21.00, "Snuten i varuhuset" :) Sett den innan men den kan man se igen :) Vad händer i morgon då?! hmm eftersom ja e ledig denna vecka har jag inte planerat så speciellt mycket hehe, tar dagarna som de kommer. Antingen åker jag med ut till Ungskär imorgon eller så stannar jag hemma och tar det chilledill.. hmm återstår att se, hänger lite på vädret :)
 
Hoppas ni haft en toppenbra torsdag <3 Nu ska ja hänga tvätt o chilla efter det!
Massa värme och kärlek <3 Pussilipuss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0