låång och seg dag :)

Idag blev det uppstigning 05.45 för att hinna med att göra oss iordning och pysa till frullen innan vi skulle bege oss till skyttehallen. Vi kom till platsen vid 07.15.. ja jössös! Det va 1 mille med stolar, stativ och massa ladies :) Bytte om lite snabbt och la fram alla mina grejer på min bana, nästa gång ja tittade bakom mig hade det minsann trillat ännumer folk.. Kan säga en sak! Alltså det ligger väskor och utrustning och en massa folk över överallt! Alltså när man skjutit klart och ska försöka hitta sin plats igen.. då är det bara att säga.. good luck! :) Man får va glad att man inte snubblar över nått.. :) Well... idag gick det sådär för mig.. varken bra eller dåligt.. hm det kunde kanske gått bättre.. men man kan inte göra mer än sitt bästa den dagen... oftast hänger det på dagsformen o den va ju då sådär...Räckte tyvärr inte till final... men men bit ihop.. 2 dagar kvar att tävla :) Imorgon kommer min underbaraste syster och mami.. Kommer bli lyckligast i världen! <3 Tack!!! <3 Måste säga en sak.. dagen har varit lite märklig och otrooooligt lång! Märklig pga av att ja varit så sautans trött.. alltså när cissi och jag åkte hem till hotellet efter vår skjutning va ja helt off! Låg helt utslagen på sängen, somnade och kände verkligen hur huvudet dunkade, pulsen dunkade sådär otäckt hårt.. ja nått e nog knas.. men nu känner ja mej bättre :) Ligger för tillfället inne på hotellrummet igen, alltid lika skönt att komma "hem". Precis tatt mej en dusch och har krypit ner i sängen.. imorgon blir det sovmorgon, wihooo.. skjuter inte förrän 14.15 :) Please håll tummarna.. :) Ohhh det går inte att lägga upp bilder!! :( Ska jobba på saken <3 puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2012-01-06 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0