Måndagen planerad...

Det blev ingen kettlebells för min del idag, kände att det va lika bra att bli riktigt frisk så ja orkar med tempot :) Istället fick det bli en runda till ön, där det blev chilledill. Passade på att gå in till farmor för att klippa mej.. hehe hos salong riv&slit! Hehehe tack älskade farmor för att du snaggade mig lite :) Ska se om ja kan försöka fixa en cool frilla i morgon ;) <3

Nu ikväll har ja knaprat halstabletter, tatt en varm dusch och druckit te, känns bra nu. Imorgon kommer det bli gyttans har ja en känsla av.. Slutar tidigt (14.15) och tar (14.30) färjan för att plocka upp min kära syster på sitt jobb, ner till gylles för att köpa lite frallor o gotte som vi kan fika med efter träningen. Imorn ska nämligen systeryster och jag ner o skjuta ett par skott. Ska bli så mys att ha syster som sällskap medan man tränar :) <3 Efter skyttet får vi se vad som kommer att ske, kanske blir loket en runda på kvällen.
 
Just nu ligger Alison och jag nerbäddade i soffan och kollar på tv,  "En shopaholics bekännelser" är d för tillfället som det gluttas på, hehe ja jössös... tack gode att man inte är sån... haha!!! Gytt med tv-slappe, va ska man annars hitta på en söndagkväll!? :) Ta det chill people, tänk på att ni har en fullspäckad vecka med både jobb och träning framför er , hehe redig glädjedödare hehehehehe :) Puss och Gull


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en trevligt måndag. Puss // Henke

2012-01-30 @ 09:01:12
Postat av: Anonym

Superduper, trots smitaren på jobbet hahaha :) pok

2012-01-30 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0