lagom dag...

Idag vaknade ja vid 09.00, klev upp och satte igång lite kaffe medan ja ställde fram resten av frullen. :) smarre! När klockan närmade sig 11.45 tog ja cykeln o hojade till jobbet, mysigt :) Blåste inte lite o kallt va det då inte?! eller?! hehe jo.. När ja klev innanför dörren fick ja massa busungar runt om mig, naaaw! Som ja saknat stället, det roliga va att ja knappt fick gå hem för busarna.. hehe men då sa ja... jag kommer imorgon, då kom jublet :) E man poppis då lr? Härligt!

När ja slutade jobba cyklade jag hem till min underbara farmor, då satt hon på golvet och härjade med frysen så ja hjälpte henne med att frosta av frysen :) Det blev även lite kaffelaffe och ett trevligt samtal <3

Tog sedan 18.00 färjan hem till lyan för att slappa och ladda batterierna inför morgondagen, härligt<3 Precis tatt mej en lång varm dusch... ligger nermoffad i soffan och gluttar på tv.. hehe känns som tröttheten har slagit till, ögonen svider och ja orkar inte röra mej mer idag :)

Hoppas ni haft en fin dag, imorgon är det fullfart mot helgen! Fredagsmys på jobbet <3 Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0