Sweet :)

Idag har det vatt en helt ok dag :)

Jobbade en kortdag på my old jobb, alltid lika trevligt att komma dit.. mötteas av både pussar och kramar från barnen.. naaw :) Idag fick jag en massa fina teckningar med hjärtan och en massa tjofräs, woho en 5-åring som e helt såld i sin fröken :) Efter jobbet körde jag o mötte upp min älskade mami :) Hon skulle handla blommor hehe o ha mej som smakråd, sweet! Efter min lilla snabba date med mami körde ja hem och drog på mej träningskläderna, gjorde ett snabbt ärende innan ja begav mig till loket. Idag köttade ja "gäddhänget" och "magapattafläsket", tog det ganska chill ändå. :) hehe en ganska rolig grej va att min mormor va snabbt med att kommentera.. vilket gäddhäng? vilket magapattafläsk? Ok ska erkänna att ja börjat komma i form, en form som ja börjat "gilla" med mej själv, tro det eller ej ;)  hihi inte världens bästa bild kanske :) står o suttar på en halstablett me haha! :)



Ohh på tor, fre ska ja besöka mitt andra work!!! Snacka med chefen o se vad de kommit fram till.. ohh som ja saknat de små liven ute på ön. Ska bli gytt att komma igång i en rullning :) Det bästa e ju att man känner till dem och vet vilka föräldrarna är.. Kommer få det toppenmys <3

Nu ligger jag faktiskt och njuter i soffan, inte varje dag ja känner mej nöjd. :) Tusan nu när ja tittade på klockan märkte jag att hon inte va så möe hehe, e så van att klockan ska va runt halv 8 eller nått när ja e hemkommen från gymmet :) då kan ja passa på att vila lite till, skönt!

Hoppas ni haft en toppendag. <3 Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar bilden ;) ;)

2012-01-12 @ 19:18:26
Postat av: Anonym

:)

2012-01-12 @ 19:43:28
Postat av: Anonym

Alltså dina armar och allt du ser riktigt fit ut alltså :)

2012-01-14 @ 11:58:47
Postat av: Anonym

Haha jasså?! Tack :) men de behöver sej ett par omgångar till :)

2012-01-15 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0