uppstaplad dag..

Tjena morsning korsning!

Idag väcktes jag av att min fd. chef ringde mig på morgonen, missade dock samtalet. Ringde upp tre sekunder efter, inget svar.. messade: när? var? hur? o då svarade hon att det inte va nått... hmm tack för den tänkte jag! Nu va ja då klarvaken strax efter kl 08.00. Orkade inte ligga där i sängen och sega så ja klev upp och drog på mej lite slappekläder o gick en morgonpromenix (4 km Kan säga att det va lagom kallt o fuktigt ute.. bläk! :) När ja kom hem efter promenixen gjorde ja mig lite frulle o värmde mej i soffan, gott! 

Efter frullen drog ja på mej träningskläderna och begav mig bort till Lok&Motion.. Köttade armar, rygg och mage.. hehe idag kände ja mig verkligen som en höna i tuppgården hehe! Men det gjorde inte mej nått, inget att glutta på ändå :) *tss* va på loket i sisådär 2 timmar. ¨hehe en rolig sak fick mig att fnissa lite.. det kom en liten tanig japan in bland de fria vikterna.. o där stog även jag och en riktig biff! rätt va det va började biffen låta som en brunstig älg, då hoppade den stackars japanen till och tittade orolig runt om sej :) jössös va roligt ja hade den lilla stunden :) Efter gymmet passade jag på att sola, fytusan så gott! :) Sen körde ja hem och duschade ... Satte igång tv:n.. Skidskytte! Låg där i soffan och slappade, gyttans.

När klockan närmade sej 16.00 ringde min kära syster..
(Ida) Hej!
(Jag) Hej Idis! hur e d?
(Ida) Jo då det är bra, har precis slutat jobba. Suck! Skulle du vilja hämta mig? Annars får ja vänta ett bra tag till Martin kommer o hämtar mej. :(
(Jag) Ehh ahh skulle ja väl kunna göra, ska bra dra på mej lite slappekläder så kommer ja som ett skott!
(Ida) Tack Emmis! Ses snart! puss

Herre gud vilken snäll syster jag är, ställer upp gång på gång ... Allt för babylove <3 Vi tog 17.00 färjan home till ön! Ikväll blir man bjuden på tacos, weeei inte illa pinkat.. vet inte när ja käkade tacos sist :) Imorgon blir det jobb här ute på lost.. naaw <3 Hoppas ni allihop har haft en kanonbra dag!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.... gymkillar och deras läten :P

2012-01-12 @ 19:17:34
Postat av: Anonym

hhe precis som om man skulle tända på det? hahahaa

2012-01-12 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0