skakig, spyfärdig och förbannad!

Efter att ha gått igenom alla kontroller på tävlingsplatsen, tränat och även lämnat in mitt vapen körde vi till hotellet för att bestämma oss för vart vi skulle käka.. Blev nått maffigt eftersom ja va döhungrig.. Herre gud... nästan en hela dag utan mat.. lagom när ja får maten kastar ja i mej det och märker av min förvåning att det är en fucking hårdplastbit i pizzan! Efter att ha undersökt den äckliga jävla plastbiten som föreställde en smält kork av nått slag.. äckligt!!! Lovar hade ja sett den eller fått den i munnen hade ja spytt rakt ut bland allt folk.. Ohhhh! Gick med bestämda steg fram till han som hade gjort pizzan och sa... du... denna hittade jag i min pizza och det kunde gått riktigt jävla illa om ja svalt denna! Han tittade närmre, skakade på axlarna och tog betalt.. han erbjöd sig inte ens att låta mig få den gratis eller nått.. så jävla iskall!!!! Alla som satt i rummet bara vrålglodde på mig och honom.. fyfan! jävla idiot! Kasst!!! Nu när ja kom tillbaka på hotellrummet hade ja verkligen kunna spytt rakt ut, men inte hyggligt mot min rumskompis.. ahh fyfan plastsmak i hela fucking halsen.. näää det här är inte bra.... magen mår inte ens bra och jag känner mej helt konstig :( ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Hur tusan ska ja kunna ladda om!? Detta får liksom inte ens ske!!! vet ni va han sa?? "Ja va tusan kom den ifrån... måste vatt från ugnen.. " inte fan har man plastsaker i ugnen heller! förbannad!!!!! Sudda sudda sudda bort det negativa... imorgon gäller det! Tagga nu... Ligger nerbäddad i sängen på hotellet och slappar... mmm hade behövt ett par kramar nu för att lugna mina ittriga nerver... Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0