perfekt uppladdning

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket.. :)

Tog en promenix upp till Martinas jobb idag, bara gobitar som jobbade :) (martina, carro och lina).. Där satt man ett tag och tog det chill.. försökte varva ner.. blåste typ orkan när ja skulle gå dit. blev alldeles svimfärdig när ja kom fram, fick sätta mej.. hade inte ätit nån redig frukost heller... kanske kan ha o göra med gårdagen me.. inte redigt återhämtat sig.. Efter det lilla besöket käkade jag lunch, mycket trevligt :) Hann även handla massa mat efter det... gick även in till Martinas jobb igen för att plocka upp den fina buketten till farfars grav... Underbart fina! Me like.. <3 Kan säga en sak... Den lilla sträckan från ronnebygatan till Alamedan hann jag bli som en dränkt katt! Va nära på att blåsa bort flera gånger me, typ orkanvarning ute! Så people, se upp! När ja kom hem åkte mjukiskläderna på, skönt! Ikväll ska Martinis och ja göra hemmagjord kycklingpaj och chilledilla till en film.. Kan man få en mer perfekt uppladdningsdag!?

Imorgon åker jag ut tidigt till Aspö för att lämna blommor på farfars grav, mysa lite med familjen addams innan ja åker iväg på tävling... kommer hem på lördagkväll om allt går som det ska... hehe hoppas på att vädret blir bättre dock hehe, brukar alltid bli oväder då man ska åka till swe cup :) Tur man ska va inomhus hehe :) Ska träffa mina skyttepolare vid 12.30 sen drar vi. Fullt ös! När vi kommit fram imorgon blir det kontroller.. wiho.. vapenkontroll, klädkontroll och licenskontroll. :) Spännande värre.. Blir nog träning en stund när vi kommit på plats... :) Ska bli så gytt att komma till hotellet sen, längtar! :)


Till dej älskade farfar <3

Hoppas ni får en toppenbra kväll.. kommer hålla er uppdaterade om tävlingen här på bloggen.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0