jobb och mys :)

Idag har man vatt inne i klassen o regerat, gick ju hur fint som helst.. Imorgon ska ja ha klassen igen o sen ha förskolan på eftermiddagen. Mys!

ahh ja måste ju bara berätta en grej.. idag när ja cyklade till jobbet hörde ja hur det började pysa konstigt, men ja fortsatte att cykla, no problem liksom... När ja slutade vid 16.15 tänkte ja ohh va skönt d ska bli att cykla hem fort o sen bara mysa.. ehh jo.. när ja kom ut o skulle dra en rivstart med cykeln, helt fucking tomt däck! Inte ok.. började gå.. kände sen.. näää fyfan! ringde min papi hehe så han kom och hämtade mej :) Blev en kaffelaffe hemma hos farmor efter det.. Efter den smarriga fikan gick farmor och jag en promenad på ca 2 km, lagom :) Givetvis skulle hon gå med sina stavar! WTF! Ena stunden hade hon dem som skidstavar, sen släpade hon dem, sprang med dom för att lattja :) Vilken gobit!!!

Efter promenixen gick jag ner till familjen Nordström&Månsson.. De hade ju köpt vagn, bilbarnstol osv.. fick till o me provköra vagnen, hehe *stolt moster*. Sen blev det arbete :) Plocka ner lister och bära ut dem i garaget för att Martin skulle spackla och riva en massa i bebbens rum. Ida och jag satt som panelhönor mitt på golvet och gluttade och servade Martin med grejer :)



Nähe nu ska ja ta och chilledilla lite innan det är dax att krypa ner i den gosiga sängen. Hoppas att ni haft en toppendag. Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Henke

Mysig bild!!! :D

2012-01-19 @ 10:24:13
Postat av: Anonym

Haha ja d va supermys :)

2012-01-19 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0