home sweet home

Det va helt underbart att komma hem igårkväll, åkte raka vägen hem till mami och papi. Hade sett fram emot en lång och skön sovmorgon, väcktes dock av min underbara papi kl 09.00. :) Här kan man inte ligga och dra sej inte.. ja klev upp, käkade frulle tillsammans med mami och papi, mysigt! Efter det tog farmor, mami och jag en timmes promenad, skönt att rensa hjärnan tillsammans :) När vi kom hem slängde ja in min stora väska som ja haft med mej, allt för att inte glömma den.. Åkte hem lite senare på eftermiddagen, plockade undan julen här hemma och det va ju en procedur för sej... Att plocka ner en gran som barrar som fan! jo tack hade nog barr överallt :) ner med alla julstjärnor och upp med vanliga lampor :) Nu e allt som vanligt igen! Efter att ha plockat ner julgrejerna blev d till att tvätta och sen dra på sej träningskläderna.. Här blev det träning som hette duga, idag fick gäddhänget sej en omgång.. Imorgon blir det eventuellet skytte och loket.. lika bra att göra lite av varje ;) Ohh väntar ivrigt på svar från d andra jobbet.. :) Kommer tusan smälta och jubla om det blir som ja vill :) Hoppas att ni haft en fin helg.. Nu ska ja krypa ner i min gosiga säng.. borta bra men hemma bäst.. :) Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0