happy new year

Jaha det ska bli otroligt spännande att se vad 2012 har att erbjuda :)

Igår va vi hemma hos björken och käkade, drack och spelade massa roliga spel.. fanns ett roligt spel som ja lätt borde införskaffa mig.. "ryktet går" heter det :) Jössös va ja garvade! Man skulle skriva det hemliga ordet och sedan försöka rita ordet, utan att skriva.. hehe sen skulle personen efter försöka gissa vad man ritat och sedan skriva ner det osv.... haha! Tex: Ja fick ordet räkcoctail.. mm det slutade som snigelcoctail.. då undrar ja.. vem fan e sugen på snigelcoctail hahahah!

När klockan närmade sig 12-slaget gick jag, carro och Martina ner till borgmästarekajen för att glutta och dricka skumpa :) Vackert! Men... otroligt kallt!! -6 grader va det :) mmm burr! Efter att ha kollat på raketerna gick vi med raska steg till Harrys för att skaka loss.. Mycket trevlig kväll !!! Tack <3

Idag blev det scones och kaffelaffe till frulle, gott! Annars har det bara vatt allmänt chill idag.. soffhäng :) Ohh alldeles nyss pysslade jag om mina ömma och hemska fötter.. Ska aldrig i hela mitt liv gå i de skorna igen!! never! mina lilltår är ömma och lite lätt hmm känns blå och på resten av tårna har ja skoskav.. mmm lagom skönt att gå omkring med.. Fotspa, tror ni det blir bra!? ah känns lite bättre i allafall. :) 

Känner att d får blir läggdax tidigt kväll, ska upp tidigt för att lämna blod till the bloodsuckers :) Efter det lär ja nog dra ner och lossa ett par skott. :) Här kommer lite mysiga bilder från igår! Raketerna, Martinas fina blommor, kycklingfilé inlindat med parmaskinka och vitlökscream o ugnsgrillade grönsaker, paj med västenbottenost och kantareller, dukningen och lilla jag :)

       

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0