fredagsmys i massor <3

Jaaa idag har det verkligen varit fredagsmys :) Vi har haft lite dockteater, pulkåkning o fika på jobbet :) Och gosat för fulla muggar.. Efter jobbet körde ja hem till mormor och morfar för att fika och hämta min lilla bebis :) Va en mycket trevlig stund, te, kvällsmacka och kex... smarre! När ja kom hem plockade ja fram alla Alice grejer och städade allt annat ;) Så nu behöver ja inte slita med det under helgen. Imorgon eftermiddag ska ja träffa min lilla "Fiffi", vi ska käka lite gott o ha allmänt skoj.. va så längesen ja träffade busan. På förmiddagen är planen att ja ska hinna träna på loket, kanske även hinna dra ett par skott eftersom tävlingar närmar sig.

Just nu ligger ja nermoffad i soffan tillsammans med min lilla busa och myser.. Hon är en helt annan kisemis när hon är ensam me mej.. är hon på ett annat ställe blir hon sååå reserverad för även mej.. knas :) Misefis har visat sitt rätta jag <3


pusskalas <3


Mami har precis vatt och hämtat alla sina grejer som hon lämnade av här innan resan, myse.. Resan hade gått bra :)  Tydligen hade ja varit snäll, fick nämligen överaskningar :) weeei <3 *ler gulligt* Gotte, gosestrumpor och en varm och go kofta :) Här ska ja inte frysa.. tror mami kunde läsa mina tankar.. har nämligen frusit som en tok idag :) Tack älskade mami! <3

  

Hoppas ni får en toppenbra kväll. puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

OHHH!!!! Mys!!! Gullfisen ;). // Henke

2012-01-30 @ 09:02:49
Postat av: Anonym

:) alltid mys :)

2012-01-30 @ 09:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0