flummigt värre

hehe ja idag har det nog vatt lite flummigt. :) Eftersom vi hade sovmorgon idag fick det bli frukost vid 09.00, lagom eftersom frullen stängde vid 10.00. Så dagen började ju riktigt fint... vid 12.00 blev cissi och jag hämttade för att åka till hallen för att tagga inför skjutningen. Som vanligt va det galet mycket folk på plats.. alltså att byta om bland minst 300 pers känns sådär hehehe.. men men what ever, ingen som bryr sej :) killar som tjejer, gubbar o kärringar i sina bästa år hehe :) Även idag blev inte resultatet som ja förväntat mig.. konstig känsla... Ingen idé att stressa upp sej för det, en dag kvar.. kom igen nu!! skaka loss o gör det ja vanligtvis brukar va bra på... Ohh det va sjukt gytt att komma hem efter en lång dag i hallen.. Unnade mig faktiskt en go stund inne på relaxavdelningen.. Blev bad i tunnan o bubblade, bastade och solade :) kan man få en bättre kväll lr!? Lyx! Inte nog med det, vi lekte paketleken... hysteriskt roligt varje gång.. vi satt 15 pers på golvet i typ entrén... haha i en ring... med en äggklocka i mitten av ringen för att hålla koll på när tiden är ute.. första rundan går ju ut på att få två lika valörer på tärningarna, får man det får man ta ett paket i högen... när paketen är slut i mitten vrids äggklockan upp (30 min) och då gäller det att samla på sig så många paket som möjligt, gäller att va taktiskt hehe annars blir man lottlös :) Jag vann iallafall ett paket merci, tog tre st bitar sen fick d va.. nu står mitt gotte på bordet :) läskande?! När vi kom in på hotellrummet igen gjorde cissi o ja te/kaffe.. alltså tror ni det spårade ut idag då? jajamen! Cissi tog te och jag kaffe.. ja började blåsa på mitt kaffe för att det va så sautans varmt, cissi gjorde lika så men skvätte givetvis över teét på bordet när hon började garva, två gånger gjorde hon detta! hehehe :) Medan ja fick värsta asgarvet passade cissi på att slänga ner en sockerbit i mitt kaffe.. tyckte det smakade lite märkligt, va inte redigt beredd på det.. vek oss av skratt! Skrattade så vi grät.. alltså ni vet inte va ni går miste om.. händer alltid en massa flummiga saker när cissi och jag är i farten. Nu ska vi ta o krypa ner i sängen... så efterlängtad denna sång är alltså.. mmm! Ska se om ja orkar kolla klart på "Du, jag och Dupree´" :) Hoppas ni allihop somnar gott sen, det kommer ja iallafall göra.. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0