En kris eller vad är d?!

jag tror ja gått o blivit socialt beroende!!!

Nu har ja jobba tor, fre ute på Aspö, även sovit här ute hela helgen.. I förgår när ja skulle åka hem, körde ju papi och jag en runda innan ja skulle köra ner till färjan. Efter att ha kört runt ön, droppade ja pappa hemma och körde ner till färjan, kom lagom ner när bilarna skulle köra av.. då kom paniken.. wtf, va ska ja göra hemma ensam!? Nää det här kommer inte att funka! I all panik vände jag bilen och körde hem till päronen igen, hmm behov!? :) När ja kom hem här igen knackade jag på eftersom de hade låst, då bara skrattade dem och hystade in mej i huset :)

Igår...
Ja då fortsätter den här paniken.... Igår åkte ja hem till stan, lyckades alltså ta mej till staun.. ja bäddade, tvättade, städade och duschade. Alltså när ja kom ut från duschen tittade ja mej runt om kring och konstaterade att hmm ja va alldeles ensam.. *fällde en tår* ja skojade inte, ja lipade alltså :( Iaf hände upp tvätten snabbt som blixen o drog på mej lite kläder o kastade mej in i bilen, körde en runda.. ner till färjan... Där satt jag och chillade en stund innan vi fick köra på. Herre gud! Vad är det med mej egentligen!? Tror det är hormornerna som är ur balans hehehe för det e inte varje dag ja e såhär :)

Idag är det fullt ös som gäller.. jobb jobb jobb.. Har stängningen på förskolan :) Känns nästan som ja skulle kunna bosätta mej här ute på ön, blir så många tidiga dagar framöver. :) Hade inte haft nått emot det om ja ska va ärlig :) men.. på nått sätt är det rätt gytt att va i stan me <3

Nu ska ja ta mej lite kaffe så ja ev kan lugna mina nerver lite :) Hoppas ni får en toppenbra dag! Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0